![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Majoritatea modificarilor la motor ("tuning") implica folosirea acestuia la turati mai ridicate.
Uitandu-ma prin materialele adunate de-a lungul anilor, am gasit o hartie de prin 1994 in care este prezentata durata estimata de viata a motoarelor BMW M10/M30/M20, in functie de turatia la care sunt folosite in mod frecvent. "Durata de viata" se refera la intervalul pana la urmatoarea reparatie capitala, pleacand de la ideea ca motorul este in perfecta stare de functionare (nou sau imediat dupa o reparatie capitala + rodajul aferent). Valorile de mai jos trebuie tratate ca informatii cu caracter estimativ. 2000 rpm: 5000 de ore (aprox. 350.000 Km); 3000 rpm: 3500 de ore (aprox. 250.000 Km); 4000 rpm: 2000 de ore (aprox. 150.000 Km); 5000 rpm: 500 de ore (aprox. 50.000 Km); 6000 rpm: 75 de ore (aprox. 7000 Km). Obs: - calculul este efectuat pentru motoare care au cursa pistonului in jurul valorii de 80 mm; - durata de viata estimata in ore este mai precisa decat cea estimata in Km. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Nu stiu cat de adevarat este ce au spus baietii aia atunci, dar pt mine unul, motorul nici macar nu are treaba cu viata pana in 2000 de ture, daca aveam vreun motoras de parbriz 1,1; 1,2: 1,4 mai ziceam, dar asa din cate imi aduc aminte cei de aici avem motoare de BMW, nu de barca, nu de tractor, nu de dube. La o adica fiecare isi foloseste masina la turele care ii convin, pe vremea asta si cu tractiune spate nu poti depasi 2500 rpm, dar cand pe jos este uscat, ai liber in fata si sa mergi tot timpul la consum..........
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd July 2025 - 12:42 AM |