![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
de Revelion am fost in Bulgaria si pe drum a inceput sa se auda o bataie ritmica. am crezut ca e toba si am hotarat sa o rezolv in tara (se tine destul de bine). dupa vreo 150km, in parcare, am vazut ca roata spate stanga statea aiurea. ma uit cu atentie si stupoare: 2 prezoane lipsa (un cu totul, altul rupt), roate se mai tinea 2 prezoane alaturate (inclusiv antifurtul). nu stiu care e motivul, imi place sa cred ca am schimat roata de suficiente ori cat sa stiu sa strang prezoanele, pe de alta parte e ciudat a antifurtul a ramas cel mai bine ancorat.
intrebarea este: cum scot prezonul rupt? nu a mai ramas niciun mm afara... ![]() -------------------- 324 td
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
merci pt sfaturi, o duc la un service.
era sa uit, imi trebuie si un sudor, la intorcere in tara, al luat un canal prea inalt ![]() trebui sa mai inalt masina, asa ca imi trebuie un set de arcuri. amortizoarele pe care le am sunt reglabile dar nu stiu daca si pe inaltime. This post has been edited by Azeea: Jan 5 2008, 07:03 PM -------------------- 324 td
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 11:07 AM |