![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
de Revelion am fost in Bulgaria si pe drum a inceput sa se auda o bataie ritmica. am crezut ca e toba si am hotarat sa o rezolv in tara (se tine destul de bine). dupa vreo 150km, in parcare, am vazut ca roata spate stanga statea aiurea. ma uit cu atentie si stupoare: 2 prezoane lipsa (un cu totul, altul rupt), roate se mai tinea 2 prezoane alaturate (inclusiv antifurtul). nu stiu care e motivul, imi place sa cred ca am schimat roata de suficiente ori cat sa stiu sa strang prezoanele, pe de alta parte e ciudat a antifurtul a ramas cel mai bine ancorat.
intrebarea este: cum scot prezonul rupt? nu a mai ramas niciun mm afara... ![]() -------------------- 324 td
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
e extraordinar de simplu...desi vad ca nici un "expert de pe aici" nu te-a sfatuit...poti sa faci in felul urmator...dai gaura cu bormasina in centru prezonului....dupa care ii faci filet pentru un surub...dar sa ai grija ca sensul infiletarii surubului sa fie invers cu sensu infiletarii prezonului....eu asta o vad ca fiind cea mai simpla solutie...iti trebuie doar o bormasina,un tarod,o cheie si un surub din otel bun....ca sa nu te complici cu sudura si alte prostii...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:44 AM |