![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Am observat ca de aprox 2 saptamani de cand am inceput sa merg cu masine pe temperaturi cu -x grade consumul a crescut de la 12% cat imi lua media in Bucuresti masina mea (chiar 11% condus mai "cuminte") la 13.8-14.1%. Ar trebui sa ma alarmez? S-a defectat ceva? Sau este normal sa creasca consumul cu 2 % cand este foarte frig? Mentionez ca eu nu las masina sa se incalzeasca...nu sunt genul care sa o pornesc sa stau 2-3 minute ca e frig (si de aici sa fie consum mai mare)...am pornit...stau 20 S (pun centura, etc) si plec (schimband pana la 3.000 RPM pana se incalzeste motorul) la fel ca in zile normale.
Asadar...e OK sau ar trebui sa ma alarmez de aceasta crestere cu 2%? Masina e un E46 320i de 150 CP. Multumesc! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
la relati pe vreme rece ai putea avea si presiune maxima si asta chiar daca sa spunem ceasul de la apa se ridica un pic ,asta nu inseamna ca si uleiul s-a incalzit la aceeasi temperatura,ei spun treaba asta strict impotriva poluarii,si pt ca uzura prematura a cilindrilor si a segmentilor nu este semnificativ marita atubnci cand rulezi cu turatii moderate.Oricum in teorie numai segmentii si cilindrii ar avea de suferit de pe urma faptului ca uleiul fiind foarte vascos nu este aruncat la iesirea de pe fusurile bielelor ca lumea pe suprafata cilindrilor si de asemenea mai exista un inconvenient ,uleiul fiin de asemenea f vascos nu poate fi raclat corespunzator de catre segmeni si in acest caz poate ajunge ceva ulei in camera de ardere,este un fenomen diferit de fenomenul de" pompare " care se intampla atunci cand uleiul este prea subtire si spatiul dintre piston si segment s-a marit in urma uzurii,uleiul intra in acest spatiu si in urma miscarii de translatie a pistonului se formeaza ca o mica pompa care impinge uleiul in camera de ardere.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 04:33 AM |