![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Am observat ca de aprox 2 saptamani de cand am inceput sa merg cu masine pe temperaturi cu -x grade consumul a crescut de la 12% cat imi lua media in Bucuresti masina mea (chiar 11% condus mai "cuminte") la 13.8-14.1%. Ar trebui sa ma alarmez? S-a defectat ceva? Sau este normal sa creasca consumul cu 2 % cand este foarte frig? Mentionez ca eu nu las masina sa se incalzeasca...nu sunt genul care sa o pornesc sa stau 2-3 minute ca e frig (si de aici sa fie consum mai mare)...am pornit...stau 20 S (pun centura, etc) si plec (schimband pana la 3.000 RPM pana se incalzeste motorul) la fel ca in zile normale.
Asadar...e OK sau ar trebui sa ma alarmez de aceasta crestere cu 2%? Masina e un E46 320i de 150 CP. Multumesc! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 27 Joined: 17-December 07 From: Bucuresti Member No.: 1,363 Car: E46 Engine: 1896, 120 CP ![]() |
masina nu are nimic! iti faci probleme degeaba, e si normal ca atunci cand aerul e prea rece (grade minus!), computerul sa aleaga varianta de a merge pe benzina pana se incalzeste... abia atunci aerul se amesteca cu benzina, pana in momentul ala mergi numai pe "gas".
e foarte bine ca nu stai sa o incalzesti pe loc, cum faceam cu daciile pe vremuri.... e ca si cum ai incalzi un om stand pe loc, si dupa aia il pui sa alerge pe o vreme cu temperaturi negative... iti da imediat in primire! concluzia: e normal sa creasca si consumul atunci cand e foarte frig afara! PS: iar ideea ca acel OBC iti da un consum aproximativ o consider gresita... altfel spus, calculul de la "plin la plin" e supus mult mai multor variabile decat cel de pe OBC. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 04:32 AM |