![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
nici nu o sa ai cu ce sa alimentezi 1.2 bari
![]() pe linga asta cum spunea si robert, fiabilitatea va scadea enorm, motorul tau nu are multe inginerii care exista in motoarele turbo de fabrica. eu zic ca 0.8 bari boost este chiar foarte bine ,masina va fi o fiara ![]() a si presiunea nu o tii din dump valve , este doar o supapa de descarcare, nici macar nu o poti regla si este controlata vacumatic nu electronic (sau poate or exista si electronice dar eu nu am gasit pe net). -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 11:40 PM |