![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vreau sa pun M30B25 in locul dieselului. Am masina intreaga 525i pe care o dezmembrez si care o sa-mi dea cam tot ce trebuie. Cu siguranta vor fi niste probleme pe care incerc sa le prevad.
1. Servofrana la toate E28 cu M30 pare sa fie hidraulica. Eu vreau sa raman cu servo-ul cu vacuum de la td. Din cate stiu furtunul din tulumba ar trebui sa intre in admisie dar nu stiu unde ![]() http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40 ![]() Daca nu, atunci unde are galeria de M30 loc pentru furtunul de servofrana? 2. Ansamblul pompa benzina + filtru e prins de doi suporti pe caroserie, prin intermediul unor mici tampoane. Problema e ca unul din suporti nu exista pe caroseria mea ![]() http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15 Ma gandeam sa dau doua gauri si sa bag suruburi spre portbagaj/sub bancheta (unde s-o nimeri), dar mi-e teama ca e fix sub o traversa mai groasa. A mai facut cineva asa ceva? Alte idei in afara de sudura? Exista ceva suruburi autofiletante care ar putea fi bagate acolo? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
cum adica sa ramana fara frane?
pompa oricum franeaza, n-are treaba una cu alta lasa mah masina asa cu franele ei, nu te apuca acuma de mantocarii, ca asta le poti face si dup-aia, dc constati ceva in neregula..in cel mai rau caz iei o tulumba de benzinar, de la orice masina, care sa se potriveasca, si o pui p-aia cu autofiletantele e cel mai usor, eventual il punctezi inainte cu ciocanul, dup-aia intra singur, dar sa-l ungi cu vaselina, sa ramana acolo si sa nu prinda rugina; le bagi cu surubelnita; neaparat sa schimbi furtunele, sa iei d-alea de benzina bune, nu d-alea de dacie, ca alea in cateva zile se umfla si crapa -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 11:24 AM |