![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 9-December 07 Member No.: 1,345 Car: e34 Engine: 2,5i 192CP ![]() |
Am luat masina cu 300.000 in cap dar am inteles ca motorul vanos este garantat 600.000. este posibil sa am ceva probleme de la kilometri astia in sus? bineinteles inafara de suspensii si consumabile...(Defapt care ar putea fi problemele/defectiunile comune sau mai bine zis, de asteptat ce ar putea aparea?)
Sper sa tina k imi place f mult, de la fosta masina (opel vectra b din 96 1,8i 16v) e diferenta ca de la cer la pamant ![]() Sper sa aflu cat mai multe de pe acest forum si sa fiu multumit in continuare de masina(defapt deocamdata sunt uimit) ![]() O sa adaug si eu poze. Am doua probleme: 1. cand apas pe butonul de dezaburire geamuri+oglinzi se aprinde butonul rosu, e o siguranta arsa sau ceva contact imperfect (ce e mai probabil??) 2. cred k imi patineaza ambreajul, ca daca ii dau foarte tare parca o ia in fata turatia fata de raportul normal cu viteza si miroase a ambreaj inchins... in rest masina nu e lovita are totu original pe ea si functional... Masina e super ok: Dublu climatronic,cruise control,trapa pe tot plafonul,scaune incalzite,car kit, etc.... si ce e mai important.... e NEAGRA ![]() Va astept cu sfaturi ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
s-o stapanesti sanatos, sa te poarte cu bine in multe locuri - o masina cu o caroserie foarte frumoasa, si un motor corect
![]() Despre becul de pe capota - pe interior: aprinde pozitiile si deschide capota; daca ai, o sa-l vezi. In rest, nu mai compara BMW cu Opel ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 9-December 07 Member No.: 1,345 Car: e34 Engine: 2,5i 192CP ![]() |
Deci, la butonul de AC si recirculare care sunt sub cel de dezaburire luneta cand le apesi se aprinde un led verde pe ele.
Iar la asta se aprinde ledul portocaliu(nu verde) si ma gandesc ca exprima un defect din moment ce nici nu functioneaza... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 9-December 07 Member No.: 1,345 Car: e34 Engine: 2,5i 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 9-December 07 Member No.: 1,345 Car: e34 Engine: 2,5i 192CP ![]() |
a... de siguranta nu cred k este problema, am gast insa una arsa si am inlocuit-o dar nu stiu de unde era si oricum tot la fel se pare ca se maifesta, tot portocaliu se aprinde insa nu am avut cum sa o testez k nu a fost frig afara sa se mai abureasca pana acum.
Apropo are cineva schema de sigurante de la modelul asta? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu cred ca ai o problema, banuiesc ca e folosit un bec rosu ca e consumator mare de curent si te atentioneaza un pic mai insistent ca e pornit. Oglinzi sunt calde la mana daca merg ceva timp, poate asa pot sa testez.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 04:49 PM |