![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
problema o am dupa ce am scos masina de la vopsit (ca de altfel multe alte probleme
![]() in treptele 1 si 2, cateodata si in marsarier daca apas ambreiajul normal nu intra.. trebuie sa duc pedala pana in podea cu varful piciorului ca sa intre, si asa tot intra greu. am mai observat ca pedala nu revine pana sus.. ramane cam la ~2cm de capat. daca bag piciorul sub pedala si o ridic la maxim intra cat de cat bine in viteza (totusi, nu chiar cum ar trebui). am suspectat garnitura de la cilindrul de pe cutie. am mai avut o data problema cu ea, dar aia se comporta altfel: gaseam pedala de ambreiaj la podea, dar in mers nu era nici o diferenta. alta faza am observat: in timp ce apas ambreiajul se misca borcanul cu lichidul de frana/ambreaiaj. e normal? lichid am si nu pierde.. sa fie de vina piesa nr.1 ? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=21&fg=10 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cu sincronul la picioare
![]() Imi place ABS-ul din picior, dar cu sincronul e mai greu. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 12:32 PM |