![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sambata aduc un 525i E28, cutie automata, caroserie impecabila, culoare gen verde, vopsea originala, 218.000 km. Am putine poze, le pun deseara.
Masina a avut doua dame proprietar in Germania si a mai facut cateva zeci de mii de km in RO. Omul o tine in garaj cu toate ca nu mai e inmatriculata. Motorul si accesoriile sunt ale mele. La fel si bordul, check-control, bara si stopuri spate, butonul dezaburire. Or mai fi si altele. Ce as vinde de pe ea: - cutia automata - 200E. Din ce stiu merge foarte bine. Am incercat-o doar 2m inainte-inapoi, garajul fiind blocat de o gramada de nisip. Stiu ca masina mai circula o data la 1-2 luni. "Maciulia" cutiei e lipita cu scotch. - volan Alpina. Arata bine pentru anii lui, dar merita refacut, pe cat posibil. - usile fata, cu geamuri electrice si inchidere centralizata, plus butoanele (eventual toata instalatia daca veniti s-o desfaceti) pentru geamuri - 3 mil. Daca se cer si usile spate, cu geamuri manuale si inchidere : 3,5 milioane cu totul. Nu prea las la pret de-al dracu, am cautat usi bune in primavara de mi-au iesit ochii si tot n-am gasit bune ca astea.. dupa ce am schimbat cateva. Mai bine le dau vopseaua mea si le pun la mine. - scaune + bancheta - interiorul masinii e verde. Un milion jumate. Scaunul de la sofer e putin rupt, dar restul mi s-au parut in stare destul de buna. - trapa electrica. Functioneaza, dar nu aduce bine trapa la loc, o trage mai mult de partea dreapta, stanga scapata. Poate daca o ungem merge bine. Cine o vrea face pret si-o ia. - Masina are niste covorase pufoase in culoarea mochetei (vernil), originale. Nu stiu daca cel de la sofer lipseste. 500.000 toate. - aripi fata impecabile - 500.000 bucata. Dac vre-una se dovedeste ca nu-i impecabila, 300.000. - bara fata - 1 mil - lampa torpedou - 10 ron Mai dau o punte spate cu discuri, ramane sa ma hotarasc daca o dau pe-a mea (la care trebuiesc puse bucsile mari de punte) sau pe asta de pe 525i. Sunati pentru alte piese (puntea fata, jambe fata cu amortizor, disc, etrier si altele pe care le-am uitat). E posibil ca si articulatiile sa merite atentie. 0721.275.147 - Lucian Plus diferential 3.15 de la 524td. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Amortizoarele sunt varza, cele de spate poate sunt ok, o sa le probez pe masina mea pana reusesc sa le pun pe cele noi.
Bucii, scuze, ramasesem fara baterie. Volanul il dau, CRM si-a anuntat intentia dar nu stie cand il poate lua si nu cred ca o sa fie multumit de felul in care se potriveste pe coloana de E32. De fapt si tu ai avea aceeasi problema ca ursuletii facelift au coloana asemanatoare E32, cred. Cutia are trei trepte. Chiar merita recarosare masina, dar mi-a fost frica de birocratie. Stii cumva cat de greu e de facut? Cat costa? Imi pare rau de caroseria impecabila, usile se inchid cum n-am vazut la E28 pana acum, chiar si aia de la sofer. Iar lacul de fabrica e zdravan. E sarit doar putin pe capota si se vede cat de sanatos era. Am cartea din Germaia, carte service (completata doar pana prin '85-'86) si manualul masinii. Bancheta mai e. Centurile, ma gandeam ca daca se retrag bine sa le schimb la a mea. Problema-i ca n-am timp si de ele, asa ca probabil le dau ![]() Fetele de usi le-as pastra pentru mine. Mocheta o pastrez doar daca nu se da. Elevctrovalva nu o dau ca nici a mea nu-i buna, dar iti recomand sa-i faci ce am facut la a mea: scoti pistonul din ea si o sa bage caldura nonstop. Vara inchizi gurile de parbriz si picioare si gata... Sau ti-o dau pe asta a mea, gata modificata. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Volanul il dau, CRM si-a anuntat intentia dar nu stie cand il poate lua ![]() ![]() ![]() Si tu ai crezut? ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd August 2025 - 02:14 PM |