IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Porneste si moare 2: mi-am luat 525i, M30 L-Jetronic
TiL
post Nov 24 2007, 08:31 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



2.5-ul pe care l-am luat are un comportament ciudat cred ca doar la rece:

Porneste la vreo 1800rpm iar dupa cateva secunde turatia scade brusc sub 500 si moare. Trebuie sa calc acceleratia sanatos ca sa-si revina putin. Cand se incalzeste putin sta sub 500 rpm si gafaie asa.
Principalul suspect e bineinteles regulatorul de relanti. Se poate repara/curata sau trebuie altul?

Ce probleme am mai gasit:
- capacul de delco are piciorusele care iau curent de la lulea uzate rau. Si luleaua avea capatul inflorit rau. Le-am curatat si a parut sa mearga mai rotund apoi, dar problema relati-ului ramane.
- fisa 6 cam pisca, da curent dar probabil nu cum ar trebui
- termostat lipsa, pentru ca tot radiatorul se incalzeste de la inceput, dar temperatura motorului nu trece de sfert.
- vacuumul care iese din furtunasul ce da gazele de carter in admisie nu e conectat nicaieri.
- clapeta debitmetrului clampane uneori, in timp ce da sa moara, semn ca aerul are o circulatie tare ciudata (ba trece ba nu trece), ceea ce ma duce cu gandul inapoi la regulatorul de relanti.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Nov 26 2007, 10:30 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



smile.gif mda. Atunci de unde era oscilatia la relanti? Aer fals?
Doua furtune de pe traseul relantiului trebuiesc schimbate. Unul era casant, s-a rupt in doua locuri cand l-am scos. L-am comandat - 50 ron
Altul are furtun de gradina in loc dar fara colier la un capat. O sa-i pun colier pana-l identific exact. e 15 sau 20 ron.

Despre bypass valve, am citit undeva ca are conectorul pentru o rezistenta cere se incalzeste, dar nu vad rostul...


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 04:44 PM