Nov 24 2007, 08:31 PM
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
2.5-ul pe care l-am luat are un comportament ciudat cred ca doar la rece:
Porneste la vreo 1800rpm iar dupa cateva secunde turatia scade brusc sub 500 si moare. Trebuie sa calc acceleratia sanatos ca sa-si revina putin. Cand se incalzeste putin sta sub 500 rpm si gafaie asa. Principalul suspect e bineinteles regulatorul de relanti. Se poate repara/curata sau trebuie altul? Ce probleme am mai gasit: - capacul de delco are piciorusele care iau curent de la lulea uzate rau. Si luleaua avea capatul inflorit rau. Le-am curatat si a parut sa mearga mai rotund apoi, dar problema relati-ului ramane. - fisa 6 cam pisca, da curent dar probabil nu cum ar trebui - termostat lipsa, pentru ca tot radiatorul se incalzeste de la inceput, dar temperatura motorului nu trece de sfert. - vacuumul care iese din furtunasul ce da gazele de carter in admisie nu e conectat nicaieri. - clapeta debitmetrului clampane uneori, in timp ce da sa moara, semn ca aerul are o circulatie tare ciudata (ba trece ba nu trece), ceea ce ma duce cu gandul inapoi la regulatorul de relanti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
![]() |
Nov 26 2007, 10:30 PM
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Doua furtune de pe traseul relantiului trebuiesc schimbate. Unul era casant, s-a rupt in doua locuri cand l-am scos. L-am comandat - 50 ron Altul are furtun de gradina in loc dar fara colier la un capat. O sa-i pun colier pana-l identific exact. e 15 sau 20 ron. Despre bypass valve, am citit undeva ca are conectorul pentru o rezistenta cere se incalzeste, dar nu vad rostul... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
TiL Porneste si moare 2: mi-am luat 525i Nov 24 2007, 08:31 PM
316i 1. Scoate-i mufa de la regulatorul de relanti si p... Nov 25 2007, 12:22 AM
bartro Este cu L-Jetronic? aia nu are regulator de relant... Nov 25 2007, 12:37 AM
lucian QUOTE (TiL @ Nov 24 2007, 08:31 PM) 2.5-u... Nov 25 2007, 02:51 PM
Sorin nu este piesa care sa se curete la ceea ce ai tu ... Nov 25 2007, 03:43 PM
TiL Nasol daca nu se repara dar de ce are totusi cone... Nov 25 2007, 08:33 PM
bartro Cred ca cel cu conector electric este activat de l... Nov 26 2007, 10:59 AM
TiL Am curatat-o si pe ea azi, intr-adevar e un fel de... Nov 26 2007, 09:39 PM
Sorin you might just get lucky:D Nov 26 2007, 09:49 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd November 2025 - 03:23 PM |