![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Salut,
Am zis sa astept cu topic 'masina mea' ( ca un ununt oficial catre lumea de aici ) pana sa depun toate acte necesare la diverse locuri. Azi am facut pas final, depunere de acte la Udriste. Luni am talon ( daca nu sa intampla ceva neprevaut ![]() De ceva timp m-am tot uitat pe situri, ziare, dupa inca o masina pe langa 2002, care din mia multe motive nelegate de fiabilitate mechania de obicei nu este apt pentru participare la trafic. Initial am gandit la un E12, mai tarziu la un E23, dar daca nu am gasit ceva care m-a incantat, am luat si in calcul un E32. Surprinzator de repede am gasit ceva care m-a placut. Pret era ok, masina este destul de bine echipat, acte in regula, nu este tunat deloc, singur ce e ne-original este casetofonul, dar am primit si cel original de la fostul proprietar. Acuma, pe scurt, ceva detalii despre masina: BMW 730i, cutie automata in 4 trepte cu selector economic, sport, si manual. Fabricat luna 10 1989 ( asa imi zice realoem ) Culoare este gri metalizat, sau dupa BMW, SterlingSilber, cod 244. Interior piele neagra, scaune fata incalzite, climatronic cu 2 zone, trapa electrica, ceas digital cu temperatura externa, cel simplu. In rest toate cele standard pe E32 (cred); ABS, oglinzi incalzite, 4 geamuri electrice, inchidere centralizate inclusiv portbagaj si usita benzina. KM dupa ceas 292.877 in moment asta. Bineinteles masina (asa era si pret) are o lista de probleme. Mai jos am facut o lista de to-do, cam in ordine de buget si prioritate pentru mers in siguranta. - Nu merge relantiu cum trebuie. Merge foarte bogat, sau nu merg toate bujiile. Am deschis un topic pe forum despre asta. - Joc la bara de conexiune intre brat de caseta de directie si semicaseta, unde brat de caseta este legat de bara de conexiune. - Bucse fata, nu stiu care din ele exact. - Nu merge dezaburire luneta. Foarte enervant. Am de verificat instalatia electrica. Cine cineva cumva daca are si dezaburire electrica la parbriz? Nu stiu daca era standard sau nu la E32. - Nu merge aeroterma decat pe max, am gasit pe et ca problema cel mai probabil este legat de modula care comanda motor de aeroterma, numit 'the sword'. O sa rezolv si pe asta. - Reglaje de temperatura de aeroterma pe partea de pasager nu pare se mearga corect. Nu e asa important, ca eu sunt la volan, dar o sa ma uit si la asta. - Incidere la usa sofer pare semi-blocat. Se misca dar nu deschide total. Panou de usa la sofer este partial desprins de usa. - Nu merge plafoniera centrala fata, nu merge iluminare de pe capota, nu merge iluminare de placuta spate de inmatriculare. - Diverse urme de lovituri usoare pe usi, capota, si din pacate la roata spate. De asemena zgriaturi. Are si nas spart. - Si mai sunt chestii care nu au prioritate deloc. Vreau sa spun ca, in ciuda lungima de lista de mai sus, sunt incantat de masina asta. Merge foarte silentios, si confortabil. Ma calmez brusc cand sunt la volan. Nu am facu poze inca, dar va atasez poze de pe net pus de fostul proprietar. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
felicitari pt achizitie....e bine ca a mai aparut cineva care sa mai umple rubrica E32
![]() cu rabdare se fac toate..... cheers |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce am facut azi pana la ora asta:
- Reparat (sper, cu bineinteles azi nu sunt aburite geamuri) dezaburire luneta. Era siguranta ars, ca in loc de 30A cum trebuie era una de 15A. Ars, bineinteles. Am masurat curent prin circuit, este 20A. - Curatat senzor de turatia cu o carpa, nu am scos de pe loc ca nu stiu daca stiu s-o pun la loc cum trebuie. - Curatat contacte in capac delcou + curatat contacte la rotor. Nu sunt arse, dar aveau o chestie pe ele. - Scos o fie ca am vrut sa vad care merge si care nu, m-am curentat zdravan, avand picoare in balta de pe jos si pantaloni lipt de caroserie, asa ca m-am lasat. Am inlocuit o bujie si merge destul de bine acuma. - Scos motoras de relantiu ca s-o curat. Am citi ca mai fac figuri daca sunt murdari. - Scos furtun intre chiulasa si admisie ca nu stiu daca mai e etansat bine. Pana gasesc alta probabil pun ceva scotch ca sa ma asigur ca nu trage aer fals de acolo. - Verificat sonde temperatura aer din admisie, temperatura apa, full throttle, throttle closed, debitmetru, toate sunt bune - Slabit un pic cablu de acceleratie ca nu avea joc deloc cand nu era apasat pedala, cea ce mi se pare incorect avand in vedere functionarea switch-ul de throttle closed. Bujiile sunt Beru, din site de Beru am gasit in catalog ca sunt ce e recomandat de beru pentru masina, dar cel mai standard. Poate le schimb in viitor, ca daca a mers foarte bogat masina nu e prea bine pentru ele. Dar intai vreau sa ma asigur ca restul de sistemul de aprindere si injectie functioneaza cum trebuie.P anou de clima are 2 butoane de dezaburire, cel din stanga pentru luneta, si cel stanga din grup de butoane de mijloc pentru parbriz/aeroterma (vezi poza). In spate la mijloc nu scoate nimic ![]() This post has been edited by bartro: Nov 24 2007, 02:19 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 04:41 PM |