IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Motronic si reglaj de debit de benzina, Primul intrebare la E32 :)
bartro
post Nov 21 2007, 10:49 AM
Post #1


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Salut,

Odata cu achizitia de E32, am intrat si eu in lumea de motronic, si am o probmema la care caut solutia.
Masina merge prost pe relantiu. Nu are variatia de turatie aiura, cu exceptie scurt timp dupa pornire la rece.
Problema este ca 'pica' in mers la relantiu 1 sau mai multe cilindrii. Cel putin, asa se aude.

Am verificat fisele, nu sunt rupte, topite, oxidate, si pe ohmmetru dau rezistenta de 5kOhm, care este si suma indicate de componente de fise.
Am scos toate bujii, toate sunt la fel, negru de la un amestec foarte bogat.

Concluzia mea este ca masina merge foarte bogat. Cred ca si intre benzina in ulei. Daca fisele sunt bune, si bujii, pe langa faptul ca sunt negru, arate ca noi, inseamna ca sau motronic primeste informatie gresite de la un senzor, sau undeva imi intre benzina care nu e 'comandat' de motronic.

Poate sa fie un senzor de temperatura de vina? Sau senzor lambda? Sau (daca are) curge ceva de la valva de benzina de pornire la rece?

Mai a intalnit cineva ceva asemanator?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Nov 21 2007, 03:29 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Eu tot mai inclin spre aprindere... Fa testul fiselor in functionare, la relanti scoate pe rand cate una si vezi daca de fiecare data se simte ca ai scos-o. Daca la una nu se simte ca ai scos-o, acolo-i buba - pe traseul acelei fise.
S-ar putea sa te curentezi nitel biggrin.gif in timpul testului, mai ales daca fisele sunt duse, adica izolatia nu mai e la fel de buna.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 21 2007, 05:11 PM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Nov 21 2007, 03:29 PM) *
Eu tot mai inclin spre aprindere... Fa testul fiselor in functionare, la relanti scoate pe rand cate una si vezi daca de fiecare data se simte ca ai scos-o. Daca la una nu se simte ca ai scos-o, acolo-i buba - pe traseul acelei fise.
S-ar putea sa te curentezi nitel biggrin.gif in timpul testului, mai ales daca fisele sunt duse, adica izolatia nu mai e la fel de buna.

Daca tot era frumos afara am mesterit un pic la pranz. Am pus termostat. Am masurat rezistenta la sonda de temperatura, era ceva valid acolo. Pe cablu am masurat 5V deci tensuie are. Am frecat mufa, am bagat la loc, si alte viata. Merge mult mai frumos relantiu. Dupa ce am scos mufa in mers, a revenit la mers aiura. Sper sa fie de acolo. In mers merge mult mai frumos, cu ac de consum vizibil mai jos.

Ce mai a ramas, acuma cund e in 'D' (cutie automata), are variatie de turatia la relantiu. Chiar a oprit de 2 ore la un semafor. Daca incetinez incet, nu opreste dar ascade la 500 rpm, sa ridica, si inapoi. Am mers decat foarte putin dupa ce am curatat mufa, poate isi mai revine daca mai merg cu ea.

uwe multumesc!


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- bartro   Motronic si reglaj de debit de benzina   Nov 21 2007, 10:49 AM
- - uwe   QUOTE (bartro @ Nov 21 2007, 10:49 AM) Sa...   Nov 21 2007, 11:17 AM
- - georgem   S-ar putea sa te ajute o diagnoza pe computer... N...   Nov 21 2007, 11:19 AM
|- - bartro   QUOTE (georgem @ Nov 21 2007, 11:19 AM) S...   Nov 21 2007, 11:37 AM
|- - georgem   QUOTE (bartro @ Nov 21 2007, 11:37 AM) Di...   Nov 21 2007, 12:24 PM
- - TiL   Eu tot mai inclin spre aprindere... Fa testul fise...   Nov 21 2007, 03:29 PM
|- - bartro   QUOTE (TiL @ Nov 21 2007, 03:29 PM) Eu to...   Nov 21 2007, 05:11 PM
- - George77   Incearca sa vezi daca poti citi codurile de eroare...   Nov 22 2007, 03:04 AM
|- - bartro   Ce tare, o sa incerc asta. Se pare ca am fost prea...   Nov 22 2007, 08:31 PM
|- - bartro   QUOTE (bartro @ Nov 22 2007, 08:31 PM) Ce...   Nov 22 2007, 11:39 PM
- - CRM112   ai suspensie hidraulica la el ? Stiu ca numai la ...   Nov 23 2007, 12:04 PM
|- - bartro   QUOTE (CRM112 @ Nov 23 2007, 12:04 PM) ai...   Nov 23 2007, 02:59 PM
|- - bartro   QUOTE (bartro @ Nov 23 2007, 02:59 PM) Nu...   Nov 23 2007, 09:06 PM
- - CRM112   nu stiu. probabil tot de unde vine si eroarea cu ...   Nov 24 2007, 11:18 AM
|- - bartro   Stie cineva daca bord de E32 are un bec sau indica...   Nov 30 2007, 09:24 PM
- - George77   trebuie sa aibe,cand pui contactul nu i se aprinde...   Dec 1 2007, 04:43 AM
|- - bartro   QUOTE (George77 @ Dec 1 2007, 04:43 AM) t...   Dec 1 2007, 10:49 AM
- - Shark   Bart, uite la www.e38.org/e32, la rubrica Owner...   Dec 1 2007, 12:37 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th July 2025 - 01:09 PM