![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Pe masina (e32) e un m30 de 3500, la care impozitul e cat e. Am spus ok.
Ma batea gandul la inceputul anului sa schimb motorul cu un 3000 v8 dar mi s-a spus de la un service mai serios si binevoitor in operatii din astea ca experientele astea nu reusesc intotdeauna 100% asa ca am lasat-o asa. ......DAR ![]() De cand am prezentat-o si mi-a spus io's ca daca pun m30'u de 3000 in 6 cilindri (la care nu voiam sa ma gandesc) nu am de schimbat alte componente (si deci % de succes ar fi mai ridicat) am inceput sa am insomnii ![]() Ma puteti sfatui si pe mine cam cu ce pasi as avea de facut. Astazi de exemplu am aflat ca am nevoie si de factura la motorul de 3000 pentru a-l putea omologa. Eu credeam ca il iau de unde il gasesc, il pun si ma programez la RAR. Alta chestie - eu credeam ca nu e de schimbat decat blocul motor in sine (bucatatile de metal/aliaj cu cilindri in ele) - dar cica mai trebuie si baia de ulei...alternatorul...computerul (asta parca se potriveste in peisaj) ... & altele. Va rog - cine stie - sa-mi spuna si mie cam ce pasi sunt de facut, la ce sa fiu atent, ce am de luat ca as vrea sa iasa bine din prima. Un alt exemplu - cineva imi spunea ca sa pun un 2800 - de rechin (nu ca as vrea), dar asta stiu ca nu pot face ca nu a fost pe 7 e32. Cu multumiri anticipate va sunt recunoscator pentru indrumari! ![]() This post has been edited by CRM112: Aug 18 2007, 09:53 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 18-June 07 Member No.: 989 Car: E30 Engine: M10 1.8 101CP ![]() |
iti faci programare la rar pt omologare, iti iei CI personal, CI auto, Talon, un pix shi foarte multa rabdare shi te duci la rar.( trebuie sa fie neaparat propietarul asta daca nu esti tu)nu iti trebuie factura, o sa completezi niste chestii acolo.iti spun din propie experienta ca am shimbat shi eu 2 motoare.vezi ca te verifica la sange.la mine s-a uitat pe etichetele de la centuri , la seria de lacaroserie, au curatat vopseaua pe langa serie sa nu cumva sa fie naspa, dupa care te baga shi iti face itp, noxe, frane, etc.cand te duci acolo sa fii cu toate okinclusiv jante shi cauciucuri exact cum scrie in carte.vezi daca ai tuning exterior ca sunt unii care fac figuri ca nu e omologat , etc.Multa Bafta.p.s. shi sa iti ei bani la tine ca pe mine m-a costat vreo 3 mil.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd July 2025 - 02:33 PM |