IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> sfaturi despre schimbare motor, cam ce pasi sunt de facut?
CRM112
post Aug 18 2007, 09:50 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Pe masina (e32) e un m30 de 3500, la care impozitul e cat e. Am spus ok.
Ma batea gandul la inceputul anului sa schimb motorul cu un 3000 v8 dar mi s-a spus de la un service mai serios si binevoitor in operatii din astea ca experientele astea nu reusesc intotdeauna 100% asa ca am lasat-o asa.
......DAR smile.gif
De cand am prezentat-o si mi-a spus io's ca daca pun m30'u de 3000 in 6 cilindri (la care nu voiam sa ma gandesc) nu am de schimbat alte componente (si deci % de succes ar fi mai ridicat) am inceput sa am insomnii smile.gif si ganduri necurate (ca nu-i frumos ce fac - downgrade).

Ma puteti sfatui si pe mine cam cu ce pasi as avea de facut.
Astazi de exemplu am aflat ca am nevoie si de factura la motorul de 3000 pentru a-l putea omologa. Eu credeam ca il iau de unde il gasesc, il pun si ma programez la RAR.
Alta chestie - eu credeam ca nu e de schimbat decat blocul motor in sine (bucatatile de metal/aliaj cu cilindri in ele) - dar cica mai trebuie si baia de ulei...alternatorul...computerul (asta parca se potriveste in peisaj) ... & altele.

Va rog - cine stie - sa-mi spuna si mie cam ce pasi sunt de facut, la ce sa fiu atent, ce am de luat ca as vrea sa iasa bine din prima.


Un alt exemplu - cineva imi spunea ca sa pun un 2800 - de rechin (nu ca as vrea), dar asta stiu ca nu pot face ca nu a fost pe 7 e32.

Cu multumiri anticipate va sunt recunoscator pentru indrumari! smile.gif

This post has been edited by CRM112: Aug 18 2007, 09:53 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
tzutzuletz
post Nov 20 2007, 06:17 PM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18-June 07
Member No.: 989
Car: E30
Engine: M10 1.8 101CP



iti faci programare la rar pt omologare, iti iei CI personal, CI auto, Talon, un pix shi foarte multa rabdare shi te duci la rar.( trebuie sa fie neaparat propietarul asta daca nu esti tu)nu iti trebuie factura, o sa completezi niste chestii acolo.iti spun din propie experienta ca am shimbat shi eu 2 motoare.vezi ca te verifica la sange.la mine s-a uitat pe etichetele de la centuri , la seria de lacaroserie, au curatat vopseaua pe langa serie sa nu cumva sa fie naspa, dupa care te baga shi iti face itp, noxe, frane, etc.cand te duci acolo sa fii cu toate okinclusiv jante shi cauciucuri exact cum scrie in carte.vezi daca ai tuning exterior ca sunt unii care fac figuri ca nu e omologat , etc.Multa Bafta.p.s. shi sa iti ei bani la tine ca pe mine m-a costat vreo 3 mil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 2nd July 2025 - 02:33 PM