![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
vezi ca la audi A4 cu motor de 2.5 tdi doar primul piston este asezat inaintea puntii , restul este dupa , bine este v6 si asta este v8 dar pana la urma v8-ul este mai usor decat v6-le diesel. eu ma refer la altceva ....subaru are aceeasi configurare de amplasament al motorului . dar motoru este boxer si are centru de greutate mai jos , si nu se comporta ca RS4 nu stiu cat de mult conteaza.
Dar Quattro nu inseamna ca ai numai beneficii, ai si dezavantaje , iar printre astea pot sa enumar: pierderi in transmisie , greutate mai mare a masinii. sisteme de gestiune mai complicate care in conditii mai critice intra in eroare. -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 09:14 AM |