Eu am incercat odata si am vazut ca nu pot, asa ca am lasat-o asa cum a cazut

---referitor la cee ce a spus Alex
Am mers cu RS4 pe drum destul de virajat si pot sa va spun ca daca se pune motorul de 4.2 pe un Quattro de prin 85-90 bate la cur cam tot
Masina asta este foarte grea de fata , si se simte iar cand am deschis capota 70% din motor era inaintea puntii fata
Este extrem de subviratoare iar ca sa o incadrezi pe viraj trebuie sa anticipezi destul de mult , (Mi-a spus Genu Cristea dar nu am crezut ca este atat de mult nevoie ) Audi a incetat din punctul meu sa faca masini.. au mult prea multa electronica pe partea dinamica iar RS4 este in foarte mare masura dependenta de el.
Am intrat cu masina pe un viraj destul de deschis parerea mea la o viteza de 90-100 si am inceput sa accelerez in prima faza masina s-a simtit subviratoare si am inceput sa mai inchid din volan fara sa ridic acceleratia , iar la un moment dat am simtit cum spatele a rupt brusc de tot aderenta, si am rasucit-o aproape 90 de grade cu ambele picioare in frana ... eu nu imi explic sincer
RWD iti da mai multe satisfactii ca poti sa brachezi si sa si virezi din acceleratie ....
Quattro existent acum nu se poate compara cu ceea ce ofera Mitsubishi si Subaru.
Iar in materie de daily driving x-drive rulles ,
si referindu-ne un pic la M3 si RS4 comparatia se poate face doar pe baza de cilindree si putere .... in rest masinile difera absolut