![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
As vrea sa stiu la ce norme de poluare intra diferitele tipuri de motoare de urs...euro 1, euro 2 sau non-euro...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
care este faza cu ciudatenia aia de motor 325eta , ce motiv au avut sa faca un motor de capacitate mare si cu 50 cai mai putini ca si cel clasic ???am vazut ca astea indiferent de an au toate gkat chiar si cele din 85, si e plin de ele in germania, 325i si 323i sunt rare
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
care este faza cu ciudatenia aia de motor 325eta , ce motiv au avut sa faca un motor de capacitate mare si cu 50 cai mai putini ca si cel clasic ???am vazut ca astea indiferent de an au toate gkat chiar si cele din 85, si e plin de ele in germania, 325i si 323i sunt rare in primul rand motoarele alea nu sunt o ciudatenie...pentru un simplu om poate sunt...dar pentru cineva care le apreciaza sunt bune...alta chestie...nu pot sa-mi dau seama cum un motor poate fi ciudat...despre motorul de aro poti sa spui ca e ciudat...sau despre orice alt motor...dar eta e cu totul altceva...cel putin la vremea lor erau ceva... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 03:42 AM |