![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Incep acest topic cu propunerea ca fiecare dintre noi sa posteze probleme specifice masinii.Ar fi frumos sa specificam si modelul tip motor cutie pt ca un eventual cumparator sa poata compara cu ceeea ce ar dori el sa cumpere.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Incep eu- e30 323i coupe 1985 jetronic voi spune doar problemele intalnite de mine la masina mea
1.caroserie-pasaje aripi spate si praguri,probleme cu scurgerile de la trapa care se infunda si cu chederul parbriz fata 2.interior-probleme cu scaunele fata(tapiterie rupta) iar scaunul de la sofer a fost rupt 3.motor+anexe-principala problema a fost supraincalzirea datorata radiatorului care era infundat,din aceasta cauza am schimbat mai multe piese si am pierdut o gramda de timp,deci mare atentie,alte probleme au fost cu alternatorul care dupa ce a cedat in urma unei reparatii a ajuns sa bage mai mult curent decat trebuia fapt in urma caruia am schimbat 2 baterii 4.frane+suspensie-franele le-am schimbat de curand nu am obsrervatii de facut,la fel si arcurile si amortizoarele care au fost schimbate(asta o regret pt ca masina e mult mai rigida) 5.electrica-probleme cu unele contacte oxidate sau cu unii meseriasi care nu au stiut sa monteze casetofonul. cam atat pt moment,daca mai imi amintesc ceva va spun Later edit -garniturile de la cilindrul ambreiaj si pe alea l-am schimbat ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:52 PM |