![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 30-July 07 Member No.: 1,048 Car: E36 Coupe \ Cabrio Engine: M43 1.6i 102CP ![]() |
Mi-am luat un e34 192hp\2.5 24valve din 1990!
Masina are xenoane puse pe faza scurta si imi apare low beam pe calculatorul de bord , ca si cum ar fi arse fazele scurte , ![]() Pe bord imi mai arata sa citesc si manualul masini ![]() ![]() dar cand o pornesc pe bord asa imi arata , vreo sonda ceva sa fie arsa ![]() MULTUMESC ANTICIPAT celor care ajuta un incepator ![]() Daca am pus topicul gresit este prima data ... nu dati cu parul ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Sonda pentru check control si cea pentru ceasul tau din bord sunt diferite. Deci se poate sa fie sonda din radiator.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 60 Joined: 30-July 07 Member No.: 1,048 Car: E36 Coupe \ Cabrio Engine: M43 1.6i 102CP ![]() |
Sonda pentru check control si cea pentru ceasul tau din bord sunt diferite. Deci se poate sa fie sonda din radiator. Si propuneti sa schimb sonda de la radiator ![]() ![]() Pentru xenoane poate stie cineva care monteaza xenoane sa te ajute... Probabil e vorba de vreo rezistenta pe care o verifica check control-ul si care nu mai corespunde acum. Hmm chiar nu stiu unde sa ma duc sa vad de xenoane pt ca nu stiu unde au fost montate astea ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:25 AM |