![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am ajuns la spalatorie( unde de, trebuia sa spal masina pt intalnirea foto ), si cand sa pun mana pe cheie sa opresc motorul ...poc.. s-a oprit singur. nu am bagat prea mult in seama. le-am spus baietilor ce au de facut si am intrat in sala de asteptare sa beau o cafea. dupa ce au terminat, m-am urcat , am pornit , am iesit de pe rampa si am parcat sa-i dau o roata la masina sa vad cum a iesit si daca e in regula. aceeiasi poveste, nu am mai apucat sa invart de cheie ca s-a oprit singura
![]() ![]() bineinteles ca m-am apucat sa-l desfac si l-am pus pe un calorifer care spre norocul meu era si cald. dupa cca 30 min, s-a uscat, l-am asamblat si masina a pormnit bine-merci fara nici o problema intrebare: ce e de facut sa nu mai patesc asa ceva pe viitor? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
E adevarat ca eu am izolat carcasa computerului de ABS dar doar in partea superioara si pe lateral, in partea de jos a ramas o fanta pe toata lungimea carcasei si lata de 3-4 mm (pentru aerisire).
Condensul poate aparea si in locuri prost ventilate. Daca apa nu ajunge fizic in locurile respective (si eu cred ca nu prea ajunge), atunci si proasta aerisire poate fi cauza. Mai ales IN interiorul computerului. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 12:20 AM |