![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
salutare...poate cineva sa-mi zica cum sa leg un ceas pt incarcare acumulator?
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
multumesc de info....pana un ceas gradat e bun si asta mai ales ca am destul de multi consumatori....inca ceva daca se poate...cum se leaga ceasurile de presiunea la ulei si temp apei? cel de apa e posibil sa nu-mi arate bine(cel din bord)
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
multumesc de info....pana un ceas gradat e bun si asta mai ales ca am destul de multi consumatori....inca ceva daca se poate...cum se leaga ceasurile de presiunea la ulei si temp apei? cel de apa e posibil sa nu-mi arate bine(cel din bord) trebuie sa faci o reductie unde se pun ambele sonde, si cea de bec si cea de presiune pai... pe motor exista o sonda, trebuie schimbata cu cea aftermarket la care legi firele de la ceas (sau invers, ceasul il legi la firele de la sonda) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 03:46 AM |