![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am ajuns la spalatorie( unde de, trebuia sa spal masina pt intalnirea foto ), si cand sa pun mana pe cheie sa opresc motorul ...poc.. s-a oprit singur. nu am bagat prea mult in seama. le-am spus baietilor ce au de facut si am intrat in sala de asteptare sa beau o cafea. dupa ce au terminat, m-am urcat , am pornit , am iesit de pe rampa si am parcat sa-i dau o roata la masina sa vad cum a iesit si daca e in regula. aceeiasi poveste, nu am mai apucat sa invart de cheie ca s-a oprit singura
![]() ![]() bineinteles ca m-am apucat sa-l desfac si l-am pus pe un calorifer care spre norocul meu era si cald. dupa cca 30 min, s-a uscat, l-am asamblat si masina a pormnit bine-merci fara nici o problema intrebare: ce e de facut sa nu mai patesc asa ceva pe viitor? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Eu cred ca varianta cu intratul apei din exterior este cea mai probabila. Altfel nu vad, ca principiu fizic, cum sa ajunga apa *multa* intr-o incinta uscata.
Cred ca e posibil ca: - sa se prelinga apa de-a lungul cablurilor care se conecteaza la ECU - trebuie verificata etanseitatea mansoanelor de pe cabluri, din peretele dintre compartimetul mortor si habitaclu; sau: - picura cumva pe controller, intrand in habitaclu pe la o neentaseitate (de exemplu, la cheder). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 02:02 PM |