![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am facut rost de vascocupla acum dar nu reusesc sa o desfac pe cea veche...poate sa imi explice cineva cu detalii cum se schimba?...multumesc
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
NU, NU, NU!
Dat cu ciocanul=vai de rulmentul pompei de apa. Iar cu masina in viteza oricum nu e nici o smekerie, ca patineaza fulia pe curea. Daca va uitati putin in TIS, explica acolo cum se face. Se foloseste o parghie speciala care se infileteaza pe 2 din suruburile pompei de apa. Dar noi n-avem parghii de astea speciale. Folosim o bucata serioasa de cornier 25x25 in care dam 2 gauri de 6 la distanta bine masurata si ajustam putin la polizor ca sa intre bine pe pompa. Cu asta facem parghie. Apoi desfacem cu cheia de 32 la care adaugam un brat lung. Recunosc, e mult de munca, eu am dat de 3 ori gaurile alea pana sa le nimeresc la distanta corecta. Si cheia aia de 32 e o ciudatenie, ca trebuie sa fie destul de subtire ca sa intre acolo. Dar odata facuta parghia corect, totul merge ca un vis. Si in plus ai si un feeling de ala de mecanic priceput, nu de ciocanar!!! ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:49 AM |