![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am facut rost de vascocupla acum dar nu reusesc sa o desfac pe cea veche...poate sa imi explice cineva cu detalii cum se schimba?...multumesc
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 36 Joined: 13-November 05 From: Bucuresti / Militari Member No.: 97 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Lasa masina in viteza, baga cheia de 32 pe piulita si da-i cu ciocanul "in socuri" nu foarte tare.
-------------------- 528i (e28)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
Lasa masina in viteza, baga cheia de 32 pe piulita si da-i cu ciocanul "in socuri" nu foarte tare. asta e cea mai buna varianta (si singura cred) in afara de asta mai e bine ca in momentul in care dai cu ciocanul cineva sa tensioneze bine cureaua (sa apese pe ea cu ceva) ca sa nu patineze |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 08:58 AM |