IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> cum se uzeaza o rola intinzatoare?
Mihai_AMD
post Oct 1 2007, 08:36 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



azi mia scos mecanicul cureaua si rola de la m20 sa ma duc cu ele sa dau comanda de altele noi.mergea si fara dar preventiv poate era nevoie sa masoare ceva,etc.tocmai luni o sa dau comanda ca la magazinul pe care mi la recomandat manole74 e concediu pana vineri.si la altul nu ma duc dry.gif .asa,cureaua se vede ca e uzata si mama ei,de no fi originala din '83,scrie pe ea "Continental BMW".si e crapata printre dinti rau,ma mir cum de a mers pana acu.si bine inteles ca iau si rola dar vreau sa stiu si eu care sunt simptomele unei role uzata.a mea are un pic joc in rulmentul ala sau ce o avea inauntru.deci asa se uzeaza ?


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
iMAGiNE
post Oct 29 2007, 02:49 PM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 72
Joined: 23-September 07
From: Bucuresti/Braila, Romania
Member No.: 1,166
Car: E30
Engine: M20B25



ma daca vrei sa faci economie la bani dupa fiecare schimbare de curea da rola jos si sa o fierbi in vasilina,da buna nu daia romaneasca deoarece o sa-ti incalzeasca recomand BP dupa ce o fierbi da nu cine stie ce numai sa fie vasilina aia lichid o tii un timp ca sa intre prin toate incheieturile,apoi o lasi la uscat fara sa o scoti din ce ai fierto tu acolo...ca sa ramana vasilina in el.eu asa ii fac
nu a huruit niciodata nu are joc...


--------------------
#E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Oct 29 2007, 06:32 PM
Post #3


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



QUOTE (iMAGiNE @ Oct 29 2007, 02:49 PM) *
ma daca vrei sa faci economie la bani dupa fiecare schimbare de curea da rola jos si sa o fierbi in vasilina,da buna nu daia romaneasca deoarece o sa-ti incalzeasca recomand BP dupa ce o fierbi da nu cine stie ce numai sa fie vasilina aia lichid o tii un timp ca sa intre prin toate incheieturile,apoi o lasi la uscat fara sa o scoti din ce ai fierto tu acolo...ca sa ramana vasilina in el.eu asa ii fac
nu a huruit niciodata nu are joc...

la chestia asta chiar nu ma gandesc sa fac economi,pt 800mi cat e rola nu renteaza sa nu iei noua cand sti care e riscul ca daca iti sare de la punct e belea.cand mia sarit acu 2 ani 1.8-ul de la punct pt ca era uzat intinzatorul mia spart un piston si un culbutor si toate supapele strambe.daca era de la 2mil in sus ma mai gandeam la economii.si nu sunt de acord 100% cu ce ai zis..odata rola uzata,odata rulmentul din ea uzat ..poti so fierbi in orice ai fierbeu,noua nu se mai face.a,ca un timp nu mai are joc da,asta pt ca uzajul deja facut e compensat de vaselina dar jocul tot acolo e


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th July 2025 - 03:54 PM