![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
azi mia scos mecanicul cureaua si rola de la m20 sa ma duc cu ele sa dau comanda de altele noi.mergea si fara dar preventiv poate era nevoie sa masoare ceva,etc.tocmai luni o sa dau comanda ca la magazinul pe care mi la recomandat manole74 e concediu pana vineri.si la altul nu ma duc
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 72 Joined: 23-September 07 From: Bucuresti/Braila, Romania Member No.: 1,166 Car: E30 Engine: M20B25 ![]() |
ma daca vrei sa faci economie la bani dupa fiecare schimbare de curea da rola jos si sa o fierbi in vasilina,da buna nu daia romaneasca deoarece o sa-ti incalzeasca recomand BP dupa ce o fierbi da nu cine stie ce numai sa fie vasilina aia lichid o tii un timp ca sa intre prin toate incheieturile,apoi o lasi la uscat fara sa o scoti din ce ai fierto tu acolo...ca sa ramana vasilina in el.eu asa ii fac
nu a huruit niciodata nu are joc... -------------------- #E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 06:55 PM |