![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca cumpar o masina noua (sau nu), fabricata in germania sau europa (sa spunem un BMW e90/92), din SUA, nu o inmatriculez deloc acolo, o urc pe platforma pana in port apoi in container si o ridic din port de la constanta...
1: se poate recupera TVAul de la americani avand in vedere ca masina nu se inmatriculeaza la ei ci se exporta? 2: in afara TVAului care trebuie platit la intrarea in Rro, se mai percep taxe vamale ??? (daca masina e fabricata in UE) 3: cat costa transportul cu tot cu asigurare 4: cat timp dureaza transportul 5: daca masina e noua, beneficiez de garantie internationala as dori raspunsuri cat mai reale, nu de genul "eu cred ca.." sau "normal asa ar trebui" etc -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Exact, este logic pentru ca nu e normal sa se plateasca vama de 2 ori pentru un bun.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 01:02 PM |