![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||||
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am gasit sa cumpar jante ACS type III (exact ce VREAAAUUUUU) care provin de la un ///M3 e46 cabrio, stiu doar ca sunt originale AC Schnitzer, sunt pe 17" (exact cum vreau eu) au cauciucuri 225/45/17 pt iarna (
![]() exemplu jante ///M3 e46 si exemplu jante pt iarna ///M3 e46 asadar cine poa' sa-mi dea detalii sa ma scoata din ceata? eu sincer cred ca e o greseala, cred ca 2 jante au ET25 (si a tastat vanzatorul din greseala 1 in loc de 2) si celelalte 2 au ET43 e posibil sa intre pe caroseria de ///M 3 e46 jante cu ET 15???? ![]() pun si niste poze ![]() PS: sa nu ma puneti sa ma duc in germania cu masina sa le probez ![]() PS2: as dori un raspuns destul de urgent... ma-ntelegeti de ce..... ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|||
|
||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Zo, pe M3 e46 caprio rotile OEM pe 17 (Competition package) erau 7.5Jx17 ET25 pe spate si pe fatza 7.5Jx17 ET47.
Deci ET-ul care ti l-a spus omul e corect si nu e nici o problema, vor merge foarte bine. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Zo, pe M3 e46 caprio rotile OEM pe 17 (Competition package) erau 7.5Jx17 ET25 pe spate si pe fatza 7.5Jx17 ET47. Deci ET-ul care ti l-a spus omul e corect si nu e nici o problema, vor merge foarte bine. ![]() nu mai inteleg nimc... ![]() ![]() ![]() edit: bun, sa formulez alta intrebare: stie cineva un e46 sedan care are roti ORIGINALE de M3 e46??? ORIGINALE, nu pt kit M Tech sau replica? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
nu mai inteleg nimc... ![]() Pai dooh, ca sa stea mai inafara pe spate si mai inauntru pe fatza? E em totusi, la asta nu mai e vorba doar de fitze. ![]() Eu ti-am dat dimensiunile la singurele jante pe 17 care s-au pus pe M3 E46 cabrio. M3 simplu, nu CSL ca sa aiba aripile mai nu stiu cum. Diferenta intre ET25 si ET15 e de 1cm. Nu e nici o problema de la 1cm. Daca era ET0 puteai sa-ti pui niste probleme. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
||
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Zo, pe M3 e46 caprio rotile OEM pe 17 (Competition package) erau 7.5Jx17 ET25 pe spate si pe fatza 7.5Jx17 ET47. Deci ET-ul care ti l-a spus omul e corect si nu e nici o problema, vor merge foarte bine. ![]() Pai dooh, ca sa stea mai inafara pe spate si mai inauntru pe fatza? E em totusi, la asta nu mai e vorba doar de fitze. ![]() Eu ti-am dat dimensiunile la singurele jante pe 17 care s-au pus pe M3 E46 cabrio. M3 simplu, nu CSL ca sa aiba aripile mai nu stiu cum. Diferenta intre ET25 si ET15 e de 1cm. Nu e nici o problema de la 1cm. Daca era ET0 puteai sa-ti pui niste probleme. ![]() deci: ca o janta sa stea mai in afara, trebuie ETul sa fie cat mai mic, in cazul in care setul de jante este diferit ca latime fata/spate e clar ca ETul celor pt spate trebuie sa fie o idee mai mare astfel compensand cu latimea mai mare dand astfel si aspect estetic masinii, avand pe fata ET47 janta v-a sta putin cam in interior (sau normal) * iar daca pe spate este ET25 si janta e si mai lata ca cea de pe fata...... masina v-a arata ca un tractor sau chiar daca nu e mai lata, diferenta fata spate v-a fi de 22mm/parte ceea ce inseamna muult de tot * eu acum am pe masina 8X17 ET35 si mi se pare ca stau in interior rotile, la ET47 cu 7,5x17 rotile stau cu muult mai in interior ca la mine ![]() atasez si o poza, dupa parerea mea e posibil si estetic si mecanic ca ETul (in cazul rotilor mele) sa fie cu 10mm mai mic Stiu un caz in care si-a pus un client roti de m3 pe un coupe si ii atingeau pe spate.Ai grija ca m3-ul are aripile altfel evazate si geometria suspensiei este total diferita Jantele mele sunt 18x9j cu et35 235/40. Cum am acum pe masina, pe spate sunt la limita. sorin, stiu ca sunt diferente de caroserie de la un M3 e46 la un e46 sedan/coupe dar sper ca aceste jante fiind pe 17 si nu pe 18 sa le pot pacali inca tot astept pozele alea, mi-a scris ala ca pana in wk nu are timp sa faca poze ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 01:43 AM |