![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
in caz ca nu stiati de la anul cresc preturile la RCA
![]()
Attached File(s)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Hai mai Til, motoare mici .... Pai toate motorele din lista aia sunt motoare mici!!! Nu pot sa cred ca exista cineva care sa imi spuna ca 2000 cmc este motor mare!!!. Mare inseamna 4000, 5000 sau mai sus. Astea mai rare. Dar 2000, 2300, 2500, 2800, e plina piata de ele. Chiar si 3000.
Care o fi fost idiotu' care o fi scornit categoriile astea de capacitati? Se crede la scutere? Pai ce, un M5 are cumva o valoare apropiata cu un rechin 2.3? Ca RCA-ul e la fel! Si cat costa oare un far de E21 fata de unul de E38? RCA-ul e la fel! Asta e hotie! Se vede clar urmarind evolutia sumelor, ca pragul critic este imediat peste 1400cmc. Adica Dacii! Si atata intreb: de ce? Nu am nimic cu posesorii de Dacia, Doamne fereste, dar de ce aia 200 de cmc (dintre 1400 si 1600) sunt asa de valorosi in plus fata de ailalti 200 cmc (1200-1400 cmc)???? Mi se pare stupid, atita tot. Ma simt, din nou, pentru a cata oara, furat pe fata in mod oficial! Daca dintr-o data ne trezim ca RCA devine din 2010, 100 milioane, indiferent de capacitate, ce facem? Nimic. Asta e! -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu pot sa cred ca exista cineva care sa imi spuna ca 2000 cmc este motor mare!!!. Pai ce, un M5 are cumva o valoare apropiata cu un rechin 2.3? Ca RCA-ul e la fel! Si cat costa oare un far de E21 fata de unul de E38? RCA-ul e la fel! Asta e hotie! Oricine care conduce Dacia sau Matiz sustine ca 2000cmc e o capacitate mare. Nu traieste toate lumea in lumea BMW-uri. Pe langa asta, de la RCA nu esti tu beneficiar, iar cel care lovesti tu din vina ta. Deci cu un rechin cu o valoare de 1000Euro pot sa fac praf Maybach-ul lui Becali. Idea in spate cred ca este ca un motor mai puternic inseamna un risk mai mare de accidente provocate de sofer de la masina respectiv. Acuma, eu nu cred ca asta e correct, de exemplu BMW-ul meu scoate din 2000cmc 100 de cai, unde un yaris scoate 85 de cai din 1300cmc. Si sunt masini care au la 1300 chiar 100 de cai. Correct ar fi poate raport putere/greutate la baza de calcul RCA. Insa cine face calcul asta nu prea are afinitate cu mechanica. Mai ar trebui luat in calcul cata accidente ai provocat in trecut. Eventual compensat cu varsta sau alte statistici. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd July 2025 - 09:48 PM |