![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
in caz ca nu stiati de la anul cresc preturile la RCA
![]()
Attached File(s)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Hai mai Til, motoare mici .... Pai toate motorele din lista aia sunt motoare mici!!! Nu pot sa cred ca exista cineva care sa imi spuna ca 2000 cmc este motor mare!!!. Mare inseamna 4000, 5000 sau mai sus. Astea mai rare. Dar 2000, 2300, 2500, 2800, e plina piata de ele. Chiar si 3000.
Care o fi fost idiotu' care o fi scornit categoriile astea de capacitati? Se crede la scutere? Pai ce, un M5 are cumva o valoare apropiata cu un rechin 2.3? Ca RCA-ul e la fel! Si cat costa oare un far de E21 fata de unul de E38? RCA-ul e la fel! Asta e hotie! Se vede clar urmarind evolutia sumelor, ca pragul critic este imediat peste 1400cmc. Adica Dacii! Si atata intreb: de ce? Nu am nimic cu posesorii de Dacia, Doamne fereste, dar de ce aia 200 de cmc (dintre 1400 si 1600) sunt asa de valorosi in plus fata de ailalti 200 cmc (1200-1400 cmc)???? Mi se pare stupid, atita tot. Ma simt, din nou, pentru a cata oara, furat pe fata in mod oficial! Daca dintr-o data ne trezim ca RCA devine din 2010, 100 milioane, indiferent de capacitate, ce facem? Nimic. Asta e! -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd July 2025 - 12:01 AM |