![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am facut rost de vascocupla acum dar nu reusesc sa o desfac pe cea veche...poate sa imi explice cineva cu detalii cum se schimba?...multumesc
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
cam asa am patit si eu,cand mia pus motoru de la e28 la e12 mia atins de paleta si mia rupt o elice.sunt 9 mai am 8 ..problema nu e paleta ca iau noua e 800 mi,problema e ca nu o poate desface pe cea veche ca nu se desf piulita aia de 32 cu nici un chip,treaba e ca nici nu prea ii poti tine contra sa ti de cureaua de transmisie..o sa mai incerc altfel.am dat si cu degripant si cu de toate degeaba..a,stiu ca are filet invers.o sa pot merge asa un timp cu o elice rupta?sau sa o lipesc si sa o nitui?
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
cam asa am patit si eu,cand mia pus motoru de la e28 la e12 mia atins de paleta si mia rupt o elice.sunt 9 mai am 8 ..problema nu e paleta ca iau noua e 800 mi,problema e ca nu o poate desface pe cea veche ca nu se desf piulita aia de 32 cu nici un chip, Daca e ca la E34 atunci nu trebuie sa desfaci surubul ala mare ca sa scoti elicea. Sunt 4 inbus-uri de 6 care trebuie desfacute si scoti numai elicea de pe vascocupla. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 06:44 AM |