![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am facut rost de vascocupla acum dar nu reusesc sa o desfac pe cea veche...poate sa imi explice cineva cu detalii cum se schimba?...multumesc
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca nu se desface usor e destul de complicat, trebuie sa fixezi cheia de 32 si sa aplici o lovitura cu un ciocan in asa fel incat sa nu spargi si altceva pe la motor, trebuie sa primeasca un soc, mai bine te duci la un mecanic
![]() aaa.. si ai grija la filet, se desface asa cum normal ai strange un surub adica in sensul de rotatie al motorului si a acelor de ceasornic -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:23 PM |