![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 72 Joined: 23-September 07 From: Bucuresti/Braila, Romania Member No.: 1,166 Car: E30 Engine: M20B25 ![]() |
Un prieten are un 525I e34 si nu prea a fost multumit de consum,l-a trecut pe un 2.4td+cutie de viteze dar gupul nu l-a schimbat asa ca masina lucreaza la turatii mai mari si s-a redus top speedul considerabil,intrebarea mea este cat ar costa un grup pt diesel de 2.4 si daca se potriveste la o caroserie de benzina,in princiupiu el vrea sa transforme toata masina diesel sa scape de tot ce este benzina,tot ce a mai ramas este grupul.
-------------------- #E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 15 Joined: 7-August 07 From: constanta Member No.: 1,062 Car: E34 524TD Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
Se pare ca si eu am aceeasi problema,tot ca tine am schimbat motorul dar nu si grupul.Eu am crezut ca nu am demaraj dar la turatii mai mari masina merge bine.Deci cauta grup de 524td motor m21.
Daca te ajuta cu ceva: WWW.BMWE34.NET Si aici raportul la diferential: ![]() Succes |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 01:47 AM |