![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
e12 525 1979 6 cil. carb
cutia e ZF 3HP22 Stie cineva sau am sanse sa gasesc undeva rapoartele cutiei? Sunt curios sa fac o comparatie cu rapoartele cutiei pe care urmeaza sa o pun. Avand in vedere ca cea pe care o am acuma are doar 3 trepte banuiesc ca rapoartele sunt destul de lungi. Din cauza asta nu am pus cutie manuala in 4+1 trepte pana acuma, cu toate ca as fi avut ocazia. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 11-June 07 Member No.: 966 Car: E12 Engine: M20 2.0 122CP ![]() |
Un e 12 am si eu daca vreau sa i pun cutie in 5 trebuie sa mai fac ceva modoficari
-------------------- B 04 DMM
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Un e 12 am si eu daca vreau sa i pun cutie in 5 trebuie sa mai fac ceva modoficari Daca il ai manual in 4,nu e nevoie de modificari,dar cutie in 5 de e12 se mai gaseste cam greu..iar de e28 daca pui nu iti va mai merge vitezometrul,la e12 vitezometrul e pe cablu prins pe cutie iar la e28 e pe grup si e electronic.. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Deci... sa revenim.
Am tot ce imi trebuie pt a ma apuca de facut schimbul cu o cutie manuala (mai lipseste volanta, dar sper ca se rezeolva si aia zilele urmatoare). Vroiam sa intreb ceva: cutia pe care vreau sa o pun e getrag si are un cod pe ea: 2600105091. Codul asta pt mine nu inseamna nimic. Stie careva sa mi-l "traduca"? Si inca o intrebare: cutia o am cu cardan cu tot, pana in grup. A fost pe un e28. Intrebarea e: priza si canelurile vor potrivi cu grupul meu sau va trebui sa pun prima jumatate de cardan de la e28 si jumatarea care intra in grup sa o las de la e12? Eu din cate stiu, la mine cu cutie automata, flansa de la cardan are 6 suruburi (ca la e28). Poate o sa scap de improvizatii... Si inca ceva: grupul e 3,64 daca stiu corect. Asta ce mai inseamna? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Despre grupul meu stiu ca are codul 33 10 1 206 248 si am mai gasit ceva.
I=40:11=3,64 Stie careve ce inseamna chestia asta? Si cum va merge grupul meu de pe masina in corelatie cu cutia Getrag 5+1 cu codul 2600105091 ? Adica, voi pierde din demaraj, de exemplu? sau voi avea turatie prea mare intr-a 5-a? Sau turatie prea mica? Banuiesc ca intelegeti ce vreau sa intreb, nu? Credeti ca ar fi bine sa imi caut si un grup, sa il schimb odata cu cutia? Grupul meu de pe masina e mai "special" avand in vedere ca , cutia e automata? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Despre grupul meu stiu ca are codul 33 10 1 206 248 si am mai gasit ceva. I=40:11=3,64 Stie careve ce inseamna chestia asta? Si cum va merge grupul meu de pe masina in corelatie cu cutia Getrag 5+1 cu codul 2600105091 ? Adica, voi pierde din demaraj, de exemplu? sau voi avea turatie prea mare intr-a 5-a? Sau turatie prea mica? Banuiesc ca intelegeti ce vreau sa intreb, nu? Credeti ca ar fi bine sa imi caut si un grup, sa il schimb odata cu cutia? Grupul meu de pe masina e mai "special" avand in vedere ca , cutia e automata? INCEARCA SA TE MAI GINDESTI INCA O DATA !!! E PACAT SA STRICI ASA MASINA LA BURN-OUT . CU CE BANI BAGI IN ASA MODIFICARE MAI BINE RESTAUREZI CE E DE FACUT LA ESTETICA SI STINGI LUMINA CIND APARI CU "UNICATUL"!!!AI SA PLINGI DUPA EA IN 4-5 ANI....DECIT FIGURI SA STRICI MASINA MAI BINE SUPER LUX...ORCUM ALEGEREA TA...SUCCES!!! |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
INCEARCA SA TE MAI GINDESTI INCA O DATA !!! E PACAT SA STRICI ASA MASINA LA BURN-OUT . CU CE BANI BAGI IN ASA MODIFICARE MAI BINE RESTAUREZI CE E DE FACUT LA ESTETICA SI STINGI LUMINA CIND APARI CU "UNICATUL"!!!AI SA PLINGI DUPA EA IN 4-5 ANI....DECIT FIGURI SA STRICI MASINA MAI BINE SUPER LUX...ORCUM ALEGEREA TA...SUCCES!!! Poate m-am exprimat eu gresit la un moment dat. Eu nu vreau sa pun cutia manuala special pt burn-uri si cerculete. Nu stiu cum sa zic... Pt masina e mult mai mult decat un mijloc care la duce de la punctul A la puntul B. Masina pt mine e un hobby, e un mijloc de entertainment, ca sa zic asa. E unul din lucrurile care imi ia gandul de la toate problemele de zi cu zi, ma calmeaza, s.a.m.d. Si cutia automata nu imi confera placerea aia (nebuna, cateodata) de a amesteca treptele in cutie. Cu cutie automata nu ai "Placerea de a conduce". Cel putin, eu nu o am. E drept ca e foarte comoda, dar daca ar fi sa ma iau numai dupa comoditate atunci nu as mai verifica uleiul, presiune in cauciucuri, etc. Plus ca fac foarte multi km cu ea si atunci trebuie sa ma gandesc si la consum, nu? De ce sa nu fac ceva care ar scadea consumul? Am facut intr-o luna aproape 4.000km. deci ma intereseaza coonsumul. Am consumat benzina de ~1.400 lei. ![]() ![]() Am fost la mare cu e12-le si as fi putut sa ma duc cu un Polo. Jumatate de consum. ~5L/100km. Dar am preferat sa stau comod in BMW, decat sa stau cu genunchii la gura in Polo. Deci, daca schimb cutia si pun manuala nu o fac pt a-mi bate joc de masina si pt a o termina in cativa ani. Si banuiesc ca pt majoritatea celor de pe forum masina inseamna mult mai mult decat un mijloc de transport. Si atunci, de ce sa nu fac masina sa fie exact asa cum vreau si cum mi-ar placea sa fie? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ok . pastreaza ce dai jos ...nu se stie niciodata... in ceeace priveste pct tau de vedere privind automata fata de mecanica sintem de acord 100%....nu faci tu ce vrei cu masina , stai sa vezi daca vrea si cutia...numai ca o sa ai trb multa si dificila...grup (sa vedem daca sint prinderile aceleasi...) , cardan + intermediar , cutie (kilometraj!!!) , ambreiaj , volanta , electromotor...si sa imperechezi bine cutia cu grupul...MULTA BAFTA SI NERVI TARI...o sa ai nevoie...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
ok . pastreaza ce dai jos ...nu se stie niciodata... in ceeace priveste pct tau de vedere privind automata fata de mecanica sintem de acord 100%....nu faci tu ce vrei cu masina , stai sa vezi daca vrea si cutia...numai ca o sa ai trb multa si dificila...grup (sa vedem daca sint prinderile aceleasi...) , cardan + intermediar , cutie (kilometraj!!!) , ambreiaj , volanta , electromotor...si sa imperechezi bine cutia cu grupul...MULTA BAFTA SI NERVI TARI...o sa ai nevoie... Mersi de sfaturi. Idea e ca deja am tot ce am nevoie ca sa ma apuc sa fac schimbul de cutie. Singurul lucru care imi lipseste e timpul. ![]() Stiu ca nu imi va mai merge kilometrajul si vitezometrul. Asta e. Daca as fi gasit cutie de e12 in 5 trepte (desi sansele sunt mici) as fi luat de aia. Si apropo, crezi ca imi trebuie alt electromotor? Avand in vedere ca eu va trebui sa schimb si volanta, se poate sa ai dreptate. La asta (inca) nu m-am gandit. Daca stie careva sigur ca trebuie/nu trebuie schimbat electromotorul, sa imi spuna. As avea un electromotor de pe un e12 M10b20. Dar si acolo faza e ca fiind alt bloc motor probabil nici volanta nu e aceeasi cu cea pe care urmeaza sa o pun eu. Ceea ce inseamna ca nici electromotorul de pe acel e12 b=nu mi-ar fi bun. Ramane de vazut.Voi vedea. Momentan astept sa intru in posesia unei alte masini si doar atunci voi incepe sa schimb cutia la bmw. Fiindca, avand alta masina, nu voi fi presat de timp. Si daca va mai trebui ceva piesa care imi va lipsi, voi avea timp destul sa caut. Pana atunci, mai vedem... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
da-mi ultimele 7 caractere din seria de sasiu (asta daca esti sigur ca motorul si cutia sint ale masinii ) si ma uit eu sa vad cum e cu electromotorul .
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
da-mi ultimele 7 caractere din seria de sasiu (asta daca esti sigur ca motorul si cutia sint ale masinii ) si ma uit eu sa vad cum e cu electromotorul . 4529611 toate sunt ale masinii, in afara de aripi fata si bara protectie fata ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 05:14 AM |