![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
e12 525 1979 6 cil. carb
cutia e ZF 3HP22 Stie cineva sau am sanse sa gasesc undeva rapoartele cutiei? Sunt curios sa fac o comparatie cu rapoartele cutiei pe care urmeaza sa o pun. Avand in vedere ca cea pe care o am acuma are doar 3 trepte banuiesc ca rapoartele sunt destul de lungi. Din cauza asta nu am pus cutie manuala in 4+1 trepte pana acuma, cu toate ca as fi avut ocazia. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 11-June 07 Member No.: 966 Car: E12 Engine: M20 2.0 122CP ![]() |
Un e 12 am si eu daca vreau sa i pun cutie in 5 trebuie sa mai fac ceva modoficari
-------------------- B 04 DMM
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Un e 12 am si eu daca vreau sa i pun cutie in 5 trebuie sa mai fac ceva modoficari Daca il ai manual in 4,nu e nevoie de modificari,dar cutie in 5 de e12 se mai gaseste cam greu..iar de e28 daca pui nu iti va mai merge vitezometrul,la e12 vitezometrul e pe cablu prins pe cutie iar la e28 e pe grup si e electronic.. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Deci... sa revenim.
Am tot ce imi trebuie pt a ma apuca de facut schimbul cu o cutie manuala (mai lipseste volanta, dar sper ca se rezeolva si aia zilele urmatoare). Vroiam sa intreb ceva: cutia pe care vreau sa o pun e getrag si are un cod pe ea: 2600105091. Codul asta pt mine nu inseamna nimic. Stie careva sa mi-l "traduca"? Si inca o intrebare: cutia o am cu cardan cu tot, pana in grup. A fost pe un e28. Intrebarea e: priza si canelurile vor potrivi cu grupul meu sau va trebui sa pun prima jumatate de cardan de la e28 si jumatarea care intra in grup sa o las de la e12? Eu din cate stiu, la mine cu cutie automata, flansa de la cardan are 6 suruburi (ca la e28). Poate o sa scap de improvizatii... Si inca ceva: grupul e 3,64 daca stiu corect. Asta ce mai inseamna? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Despre grupul meu stiu ca are codul 33 10 1 206 248 si am mai gasit ceva.
I=40:11=3,64 Stie careve ce inseamna chestia asta? Si cum va merge grupul meu de pe masina in corelatie cu cutia Getrag 5+1 cu codul 2600105091 ? Adica, voi pierde din demaraj, de exemplu? sau voi avea turatie prea mare intr-a 5-a? Sau turatie prea mica? Banuiesc ca intelegeti ce vreau sa intreb, nu? Credeti ca ar fi bine sa imi caut si un grup, sa il schimb odata cu cutia? Grupul meu de pe masina e mai "special" avand in vedere ca , cutia e automata? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
I=40:11=3,64 E raport. Adica la fiecare 3,64 rotatii de cardan iti invarte roata odata. 40:11 cred ca sunt dinti. 40/11 face 3,64. Vezi daca e bine pentru motorul tau de 2500cmc. Daca e altfel decat diferential care ai acuma o sa-ti schimbe raport turatia / viteze. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 05:10 AM |