IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Stie cineva?, Este vorba de o modificare
iMAGiNE
post Oct 8 2007, 11:18 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 72
Joined: 23-September 07
From: Bucuresti/Braila, Romania
Member No.: 1,166
Car: E30
Engine: M20B25



Un prieten are un 525I e34 si nu prea a fost multumit de consum,l-a trecut pe un 2.4td+cutie de viteze dar gupul nu l-a schimbat asa ca masina lucreaza la turatii mai mari si s-a redus top speedul considerabil,intrebarea mea este cat ar costa un grup pt diesel de 2.4 si daca se potriveste la o caroserie de benzina,in princiupiu el vrea sa transforme toata masina diesel sa scape de tot ce este benzina,tot ce a mai ramas este grupul.


--------------------
#E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
io'sŪ
post Oct 8 2007, 03:09 PM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



fi atent ca la e34 au fost 2 tipuri de punte (subframe) spate implicit 2 modele de diff-uri, nu merg amestecate de la una la alta, trebuie sa vada ce fel de subframe are apoi sa caute un diff de "dizal" pt generatia aceea de e34 wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th July 2025 - 08:18 AM