![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 72 Joined: 23-September 07 From: Bucuresti/Braila, Romania Member No.: 1,166 Car: E30 Engine: M20B25 ![]() |
Un prieten are un 525I e34 si nu prea a fost multumit de consum,l-a trecut pe un 2.4td+cutie de viteze dar gupul nu l-a schimbat asa ca masina lucreaza la turatii mai mari si s-a redus top speedul considerabil,intrebarea mea este cat ar costa un grup pt diesel de 2.4 si daca se potriveste la o caroserie de benzina,in princiupiu el vrea sa transforme toata masina diesel sa scape de tot ce este benzina,tot ce a mai ramas este grupul.
-------------------- #E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
fi atent ca la e34 au fost 2 tipuri de punte (subframe) spate implicit 2 modele de diff-uri, nu merg amestecate de la una la alta, trebuie sa vada ce fel de subframe are apoi sa caute un diff de "dizal" pt generatia aceea de e34
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 08:18 AM |