![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Nu am gasit un topic de genul a ceea ce-as vrea sa fie acesta.
Ma gandeam ca fiecare sa arunce in scena cate o masina - care va fi detronata de o alta...mai buna ![]() eventual, acordam niste note si se face o medie ![]() ![]() intra orice masini, de la fiat 500 abarth la alpina b11-b12 panzer ...cum s'or numi ![]() desigur, cel ce vine si cu masina - mentioneaza si +uri ale ei si eventuale minusuri nu se arunca in scena alta masina, pana nu se epuizeaza actuala ce parere aveti? topic closed sau let the games begin?! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
hai sa-ncep eu, sper sa nu vorbesc singur
![]() nu stiu de ce, ma tot gandesc la masina asta (ma storc sa gasesc ceva....tare..sa rrrupa ![]() In opinia mea, masina asta a facut istorie din toate punctele de vedere - daca nu ma insel a fost printre primele modele de masini care a dat sansa multor persoane sa "se dea" la diferite nivele. Doar daca ma uit la specificatiile ei si "vad" o masina destul de interesanta: motor amplasat spate - un raport al maselor destuld e ok 1300 cmc - 2 carburatoare dublu-corp Webber - 110 cp v. max. 175 km/h masa 795 kg propulsie greutate scazuta, rigiditate sporita, echipata corespunzator putea avea destule surprize placute ![]() poate nu am punctat cele mai importante aspecte - dar de asta-i forum ![]() am uitat sa precizez - este vorba despre Renault 8 Gordini, detronat mai tarziu de Renault 12 Gordini, detronat mai tarziu de Renault 5 Alpine-daca nu gresesc ( si aia e o masina.... ![]() This post has been edited by CRM112: Sep 28 2007, 12:51 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 01:49 AM |