![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
De vanzare motor 3000 cmc M30 - 197 cp in stare fff buna.
0722.526.534 / 0766.350.450 - sunati, pretul este fff negociabil E la fel ca cel din poza numai ca e vopsit negru ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
M-am cam retras... nu stiu daca pot omologa 3.0 ca n-a fost pe E28. Chiar daca merge, aud ca schimbarea tipului combustibilului + schimbarea puterii cu peste 40% duce la costuri mari pentru omologare. Mai pun si teama de motronic, eu avand un amarat dizel mecanic pe masina...
In concluzie, crm, ia-l, MERITA! Nu zic cu ce-l da, dar numai accesoriile cu care il da fac o gramada de bani, ambreiajul din ce am vazut e in stare foarte buna, pompa de apa de pe el e noua... etc. Tie ti-ar fi foarte simplu sa-l montezi, pentru ca nu trebuie sa umbli la instalatia electrica, ramai si cu piese de rezerva. Imi arde buza dupa M30, dar n-am spatiu pentru el si nu vreau sa-i ocup iar spatiul lui Interceptor. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 05:42 AM |