![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Deci.. Am un M30B25 pe carb. Motorul merge superb. Am avut mici problemutze, dar e totul ok.
Am o intrebare: Daca vreau sa am injectie fara sa schimb motorul, ce ar fi de facut? Si care ar fi necesarul de piese? Nu vreau sa schimb motorul cu altul, chiar daca ar fi mai usor. Trage foarte bine, consuma ulei putin, nu afuma aproape deloc (doar cand e pe la 5000rpm sau mai mult... si asta e normal, avand in vedere cata benzina se consuma in momentele alea), a fost schimbata garn de chiuloasa si am vazut cum arata cilindrii... Poate as gasi un motor in cateva sute de euro, dar cine stie in ce stare e. Asa ca as prefera sa il modific pe asta. Care ati facut asa ceva? Care imi da niste sfaturi? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Iti trebuie si cotul de la termostat ca ala pe carb are maxim doua gauri si tu ai nevoie de trei.si nu uita de delco.acum depinde daca ai aprindere sau platina ,daca ai deja aprindere este bine.
This post has been edited by George77: Sep 27 2007, 03:46 AM -------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 11:08 PM |