![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Deci.. Am un M30B25 pe carb. Motorul merge superb. Am avut mici problemutze, dar e totul ok.
Am o intrebare: Daca vreau sa am injectie fara sa schimb motorul, ce ar fi de facut? Si care ar fi necesarul de piese? Nu vreau sa schimb motorul cu altul, chiar daca ar fi mai usor. Trage foarte bine, consuma ulei putin, nu afuma aproape deloc (doar cand e pe la 5000rpm sau mai mult... si asta e normal, avand in vedere cata benzina se consuma in momentele alea), a fost schimbata garn de chiuloasa si am vazut cum arata cilindrii... Poate as gasi un motor in cateva sute de euro, dar cine stie in ce stare e. Asa ca as prefera sa il modific pe asta. Care ati facut asa ceva? Care imi da niste sfaturi? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
[quote name='Rares' date='Sep 26 2007, 11:45 AM' post='56799']
Deci.. Am un M30B25 pe carb. Motorul merge superb. Am avut mici problemutze, dar e totul ok. Faptul ca trebuie schimbata chiuloasa, galeria de admisie, pompa de benzina, instalatia electrica, computer de bord, etc., astea le stiu... Ma intereseaza mai mult maruntisurile de care ma pot lovi. Si inca ceva: as putea sa imi fac rost de un 525i e28, motor complet. Merita sa desfac injectia de pe el si sa o pun pe motorul meu (ma refer la garnituri, maruntisuri, etanseitati) sau sa schimb cu totul? Toba de esapament, de ex., ar merge asta care o am pe e12? avand in vedere ca e tot M30, banuiesc ca galeria si instalatia de evacuare e aceeasi, nu? -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 10:53 PM |