![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
salutare la toti! am o rugaminte la voi....mi-am luat un vas de expansiune de la un 325 si vreau sa-l pun la al meu(318i) si nu stiu cum sa-l leg(pierd mult lichid de racire).am poze cu motorul si vasul de expansiune.o idee va rog!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Si eu am acelasi tip de radiator, iar vasul de expansiune este de fapt partea de plastic(sau ce material e) care se afla deasupra lui. Furtunul care l-ai pus in al doilea vas e furtunul de "prea-plin" sau nu stiu cum sa-i zic, cert ca pe acolo da afara apa.
Tu daca pierzi apa esti sigur ca acolo e buba? Adica el curge pe acolo? Posibil sa fie probleme de etanseitate intre vasul de expansiune si corpul radiatorului. Posibil sa curga si prin alta parte. Cel mai bine explica-ne exact in ce conditii pierzi apa si pe unde. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th September 2025 - 03:22 AM |