![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
salutare la toti! am o rugaminte la voi....mi-am luat un vas de expansiune de la un 325 si vreau sa-l pun la al meu(318i) si nu stiu cum sa-l leg(pierd mult lichid de racire).am poze cu motorul si vasul de expansiune.o idee va rog!!!!!!!!!!!!!!!!
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
salutare la toti! am o rugaminte la voi....mi-am luat un vas de expansiune de la un 325 si vreau sa-l pun la al meu(318i) si nu stiu cum sa-l leg(pierd mult lichid de racire).am poze cu motorul si vasul de expansiune.o idee va rog!!!!!!!!!!!!!!!! Din cat vad eu ai un radiator fara vas de expansiune, cu dop. Nu ai cum sa-i pui vas al. Radiatoare pt vas au la un colt o treava pe conectare de furtuni care vezi in poze lui Butcky. Daca pierzi mult lichid, solutia nu e sa completezi mai mult.. trebuie reparat unde scurge. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:47 AM |