![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deschid discutie separata de alegerea motorului pentru E28. Asadar, cat de greu e sa pun turbo pe M20?
Stiu un 2.0 cu Le-Jetronic in stare foarte buna. Ii lipsesc niste chestii printre care: radiator, pompa benzina si tobe. Ma gandesc sa-l iau si intr-un viitor apropiat sa-i pun turbina care ramane de la td, turbina reconditionata in ianuarie. Imi vin in minte tot felul de probleme: - merge cutia de la M21 pe M20? - e greu de montat pompa de benzina? Eu cred ca nu-i chiar mare lucru. - daca pun turbina, ce fac cu vacuumurile? Cum isi mai ajusteaza avansul daca nu are vacuum? Cum fac cu servofrana? Pot avea probleme cu vacuumurile si in alta parte? Cam atat deocamdata, mai scriu daca-mi amintesc de ceva. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
problema cu unde ar trebui sa stea airflowl cred ca este urmatoarea,in momentul in care sa spunem ca motorul merge la o turatie constanta flowl ar trebui sa fie acelasi doar ca inaintea turbinei este fara presiune si dupa turbina este sub presiune,problema apare doar atunci cand incerci sa accelerezi,daca il pui inainte turbinei vei avea un raspuns imediat si diferit ,deoarece floul este mai mare inainte decat dupa deoarece se formeaza presioune sau creste presiuneadeci turbina suge aer cu surplus pe care il comprina asta pana cand prersiunea se stabilizeaza,dupa ce se stabilizeaza debitul ar trebui sa fie acelasi.deci este mai bine sa pui debitmetul inainte pt un raspuns mai promp si un surplus de benzina mai mare decat daca l-ai monta in partea cu presiune.Daca nu iti cumperi acel regulator iti va fi foarte complicat sa pastrezi raportul corect intre aer si benzina,DA blow off valve este pt ati proteza turbina si traseul intre si clapeta de acceleratie,aia iti va trebui neaparat dar nu extern ca nu merge la air flow ,doar la map.Tilut nu poti sa o faci doar cu turbina veche si atat,si furtune din mai stiu eu ce magazin de constructii,iti trebuiesc niste lucruri care sunt vitale motoarelor turboalimentate si mai ales daca injectia nu a fost facut pt mot turbo.Apropo TIl sa sti ca poti merge si cu masina la 4ooo rpm si sa nu ai boost ,dar atunci doar daca ai piscat acceleratia incepe imediat sa se formeze.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 07:02 AM |