![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deschid discutie separata de alegerea motorului pentru E28. Asadar, cat de greu e sa pun turbo pe M20?
Stiu un 2.0 cu Le-Jetronic in stare foarte buna. Ii lipsesc niste chestii printre care: radiator, pompa benzina si tobe. Ma gandesc sa-l iau si intr-un viitor apropiat sa-i pun turbina care ramane de la td, turbina reconditionata in ianuarie. Imi vin in minte tot felul de probleme: - merge cutia de la M21 pe M20? - e greu de montat pompa de benzina? Eu cred ca nu-i chiar mare lucru. - daca pun turbina, ce fac cu vacuumurile? Cum isi mai ajusteaza avansul daca nu are vacuum? Cum fac cu servofrana? Pot avea probleme cu vacuumurile si in alta parte? Cam atat deocamdata, mai scriu daca-mi amintesc de ceva. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Aerul comprimat tot un gaz este... poate ca da o forta putin mai mare, dar la debitmetrul cu clapeta cel mai mult conteaza viteza aerului. Viteza care nu cred ca e modificata sesizabil fata de un motor aspirat. Debitul marit rezulta doar din faptul ca aerul e comprimat.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:19 PM |