![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deschid discutie separata de alegerea motorului pentru E28. Asadar, cat de greu e sa pun turbo pe M20?
Stiu un 2.0 cu Le-Jetronic in stare foarte buna. Ii lipsesc niste chestii printre care: radiator, pompa benzina si tobe. Ma gandesc sa-l iau si intr-un viitor apropiat sa-i pun turbina care ramane de la td, turbina reconditionata in ianuarie. Imi vin in minte tot felul de probleme: - merge cutia de la M21 pe M20? - e greu de montat pompa de benzina? Eu cred ca nu-i chiar mare lucru. - daca pun turbina, ce fac cu vacuumurile? Cum isi mai ajusteaza avansul daca nu are vacuum? Cum fac cu servofrana? Pot avea probleme cu vacuumurile si in alta parte? Cam atat deocamdata, mai scriu daca-mi amintesc de ceva. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Uitasem sa zic ca, la inceput cel putin, nu merg pe boost prea mare. Oricum turbina mea a avut si zile mai bune, deci nu cred ca poate duce foarte mult. Pe mine ma intereseaza mai ales un lucru: sa pot merge cu viteza de croaziera 140-160 km/h in conditii de zgomot si consum redus fata de un motor aspirat.
Pai debitmetrul situat dupa turbina nu da debit corect, pentru ca aerul e deja comprimat, debitmetrul nu stie presiunea la care e comprimat, deci nu poate sa spuna debitul care trece prin el, pentru ca el masoara viteza aerului, dar daca aerul e comprimat debitul creste. Mi se pare logic sa fie inaintea turbinei, dar e cam greu de fixat acolo, trebuiesc facute niste coturi de aer probabil. Trebuie sa-mi fac timp pentru cartea aia ![]() Ce face bypass valve? Edit: io`s, din cate stiu 3.15 a fost stock pe td. Intr-adevar, 324d avea diferential scurt. Asta daca nu cumva fac eu confuzie si de fapt 3.91 e lung iar 3.15 se cheama scurt Ca sa clarific, pentru inceput vreau atat: 150-160cp, cat mai putine lucruri de cumparat, deci supapa de presiune benzina de 150$ iese din schema. Daca e sa o fac, pornesc de jos, fara prea multe calcule si apoi vad ce pot imbunatati. Sper ca esapamentul de la turbodizel merge fara mari batai de cap ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pai debitmetrul situat dupa turbina nu da debit corect, pentru ca aerul e deja comprimat, debitmetrul nu stie presiunea la care e comprimat, deci nu poate sa spuna debitul care trece prin el, pentru ca el masoara viteza aerului, dar daca aerul e comprimat debitul creste. Ma gandesc asa, aerul comprimat are o densitate mai mare care poate e sesizat de debitmetru? Pana la urma debitmetru parca e un fel de clapa la bosch-uri gen L-jetronic, el deduce debit de aer prin forta de apasare la clapa. Aer comprimat poate da o forta mai mare. Sau vad gresit? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 07:34 AM |