IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> M20 Le-Jetronic cu turbo
TiL
post Sep 20 2007, 05:10 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Deschid discutie separata de alegerea motorului pentru E28. Asadar, cat de greu e sa pun turbo pe M20?

Stiu un 2.0 cu Le-Jetronic in stare foarte buna. Ii lipsesc niste chestii printre care: radiator, pompa benzina si tobe.
Ma gandesc sa-l iau si intr-un viitor apropiat sa-i pun turbina care ramane de la td, turbina reconditionata in ianuarie.
Imi vin in minte tot felul de probleme:
- merge cutia de la M21 pe M20?
- e greu de montat pompa de benzina? Eu cred ca nu-i chiar mare lucru.
- daca pun turbina, ce fac cu vacuumurile? Cum isi mai ajusteaza avansul daca nu are vacuum? Cum fac cu servofrana? Pot avea probleme cu vacuumurile si in alta parte?

Cam atat deocamdata, mai scriu daca-mi amintesc de ceva.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Sep 25 2007, 02:00 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Uitasem sa zic ca, la inceput cel putin, nu merg pe boost prea mare. Oricum turbina mea a avut si zile mai bune, deci nu cred ca poate duce foarte mult. Pe mine ma intereseaza mai ales un lucru: sa pot merge cu viteza de croaziera 140-160 km/h in conditii de zgomot si consum redus fata de un motor aspirat.

Pai debitmetrul situat dupa turbina nu da debit corect, pentru ca aerul e deja comprimat, debitmetrul nu stie presiunea la care e comprimat, deci nu poate sa spuna debitul care trece prin el, pentru ca el masoara viteza aerului, dar daca aerul e comprimat debitul creste. Mi se pare logic sa fie inaintea turbinei, dar e cam greu de fixat acolo, trebuiesc facute niste coturi de aer probabil. Trebuie sa-mi fac timp pentru cartea aia smile.gif.

Ce face bypass valve?

Edit: io`s, din cate stiu 3.15 a fost stock pe td. Intr-adevar, 324d avea diferential scurt. Asta daca nu cumva fac eu confuzie si de fapt 3.91 e lung iar 3.15 se cheama scurt

Ca sa clarific, pentru inceput vreau atat: 150-160cp, cat mai putine lucruri de cumparat, deci supapa de presiune benzina de 150$ iese din schema. Daca e sa o fac, pornesc de jos, fara prea multe calcule si apoi vad ce pot imbunatati. Sper ca esapamentul de la turbodizel merge fara mari batai de cap smile.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 25 2007, 02:50 PM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Sep 25 2007, 03:00 PM) *
Pai debitmetrul situat dupa turbina nu da debit corect, pentru ca aerul e deja comprimat, debitmetrul nu stie presiunea la care e comprimat, deci nu poate sa spuna debitul care trece prin el, pentru ca el masoara viteza aerului, dar daca aerul e comprimat debitul creste.


Ma gandesc asa, aerul comprimat are o densitate mai mare care poate e sesizat de debitmetru? Pana la urma debitmetru parca e un fel de clapa la bosch-uri gen L-jetronic, el deduce debit de aer prin forta de apasare la clapa. Aer comprimat poate da o forta mai mare. Sau vad gresit?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- TiL   M20 Le-Jetronic cu turbo   Sep 20 2007, 05:10 PM
- - georgem   QUOTE (TiL @ Sep 20 2007, 06:10 PM) Cum f...   Sep 20 2007, 08:19 PM
- - TiL   Desteapta treaba, cum ramane cu avansul dinamic? ...   Sep 20 2007, 08:29 PM
- - db85amd   hai til ca te astept pe tine sai pui m20 cu turbo ...   Sep 20 2007, 09:55 PM
- - io`s   nu stiu daca ai sa reusesti sa pui turbo si sa si ...   Sep 20 2007, 10:54 PM
- - TiL   Nu ai ce soft sa schimbi. Dar trebuie sa fie o mod...   Sep 21 2007, 10:22 AM
- - TiL   Cu avansul m-a lamurit forjel, se pare ca scap foa...   Sep 24 2007, 03:51 PM
- - io`s   da, cutia de la M21 merge pe M20, de regula diffur...   Sep 24 2007, 09:55 PM
- - Sorin   si cu timpul de deschidere al injectoarelor ce fac...   Sep 24 2007, 09:57 PM
- - George77   Exista module electronice care in functie de boost...   Sep 25 2007, 03:39 AM
- - TiL   detonatiile cand apar, cand e prea putina benzina?...   Sep 25 2007, 12:41 PM
|- - georgem   QUOTE (TiL @ Sep 25 2007, 01:41 PM) deton...   Sep 25 2007, 01:34 PM
- - TiL   Uitasem sa zic ca, la inceput cel putin, nu merg p...   Sep 25 2007, 02:00 PM
|- - bartro   QUOTE (TiL @ Sep 25 2007, 03:00 PM) Pai d...   Sep 25 2007, 02:50 PM
|- - georgem   QUOTE (TiL @ Sep 25 2007, 03:00 PM) Pai d...   Sep 25 2007, 04:03 PM
- - TiL   Aerul comprimat tot un gaz este... poate ca da o ...   Sep 25 2007, 03:06 PM
- - George77   problema cu unde ar trebui sa stea airflowl cred c...   Sep 26 2007, 02:19 AM
- - TiL   Bun, inteleg ca pe lista trebuiesc trecute neapara...   Sep 26 2007, 10:17 AM
- - TiL   Am uitat ieri sa postez intrebarea zilei: cum fac ...   Sep 29 2007, 02:53 AM
- - TiL   De mult n-am mai citit cu atata pofta cum citesc p...   Oct 1 2007, 04:37 PM
|- - florin83   QUOTE (TiL @ Oct 1 2007, 05:37 PM) Un int...   Oct 1 2007, 06:21 PM
- - TiL   Intercoolerul raceste aerul comprimat de turbina. ...   Oct 1 2007, 06:44 PM
- - florin83   si cum e circuitul ala de apa? eu n-am mai auzit d...   Oct 1 2007, 07:47 PM
|- - georgem   QUOTE (florin83 @ Oct 1 2007, 08:47 PM) s...   Oct 1 2007, 08:00 PM
- - TiL   Nici eu nu stiam prea bine cum e cu intercoolerele...   Oct 2 2007, 11:13 AM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 07:34 AM