![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deschid discutie separata de alegerea motorului pentru E28. Asadar, cat de greu e sa pun turbo pe M20?
Stiu un 2.0 cu Le-Jetronic in stare foarte buna. Ii lipsesc niste chestii printre care: radiator, pompa benzina si tobe. Ma gandesc sa-l iau si intr-un viitor apropiat sa-i pun turbina care ramane de la td, turbina reconditionata in ianuarie. Imi vin in minte tot felul de probleme: - merge cutia de la M21 pe M20? - e greu de montat pompa de benzina? Eu cred ca nu-i chiar mare lucru. - daca pun turbina, ce fac cu vacuumurile? Cum isi mai ajusteaza avansul daca nu are vacuum? Cum fac cu servofrana? Pot avea probleme cu vacuumurile si in alta parte? Cam atat deocamdata, mai scriu daca-mi amintesc de ceva. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
detonatiile cand apar, cand e prea putina benzina?
M-au incurajat si discutiile de aici: http://BMWZone.ro/forums/index.php?s=&...ost&p=19858 Eu ma gandesc asa: nemtii nu au facut injectia sa debiteze doar atat cat ii trebuie motorului aspirat, sigur trebuie sa poata mai mult. Caz in care e necesar doar ca debitmetrul sa dea semnal pentru mai multa benzina. Doua cazuri aici: 1.debitmetrul de 323 e diferit de 520/320 jetronic, caz in care trebuie schimbat debitmetrul; 2. debitmetrul stock va raporta mai mult aer cand face turbina treaba, daca il montez inaintea turbinei. Revin cu intrebarea: unde e indicat sa pun debitmetrul? Inaintea turbinei? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
detonatiile cand apar, cand e prea putina benzina? Da. Si cand e avansul mai mare apar detonatii. Cel putin eu asa stiu. Eu ma gandesc asa: nemtii nu au facut injectia sa debiteze doar atat cat ii trebuie motorului aspirat, sigur trebuie sa poata mai mult. Caz in care e necesar doar ca debitmetrul sa dea semnal pentru mai multa benzina. Asta e valabil pentru presiuni nu prea mari date de turbina. Injectoarele pot da un debit de benzina mai mare decat maximul necesar pentru motorul respectiv, dar nu cu mult mai mult. Revin cu intrebarea: unde e indicat sa pun debitmetrul? Inaintea turbinei? Cred ca cel mai bine e dupa turbina si intercooler, astfel incat sa masoare exact cantitatea de aer care intra in motor. Dar nu cred ca are foarte mare importanta. La Golf V GTI e pus dupa filtrul de aer din catre mi-am dat seama. Si daca iti pui si bypass valve atunci sigur trebuie sa fie debitmetrul inaintea turbinei. Cel putin eu asa gandesc. PS. Daca te intereseaza cu adevarat subiectul trebuie sa citesti cartea "Maximum Boost", am gasit-o in format PDF pe 4tuning. Are 249 de pagini si e numai despre turbo. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 01:34 PM |