![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 15 Joined: 7-August 07 From: constanta Member No.: 1,062 Car: E34 524TD Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
Am cumparat de curand un 524 td si nu imi place cum pleaca de pe loc(nu are demaraj cum ar trebui).Bmw a avut inainte motor pe benzina de 3000 cmc si banuiesc ca grupul nu i s a schimbat.Asta sa fie problema?Stie cineva ce raport ar trebui sa aibe un grup pentru m21?Sau ce raport ar fi bun pentru viteza?mersi
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
a nu se confunda cu 525 td sa nu mai zic tds,a ta are 115 caluti la 1.5 tone ,masina lui til are poate 1 tona 200 si ceva de kg cu aceeasi putere,nu cred ca a fost cea mai buna alegere daca vrei sa ai demaraj,poate ce sa iti spun,incearca sa ii mai dai debit si daca poti sa ii cresti un pic presiunea in turbo
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 02:39 PM |