![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deschid discutie separata de alegerea motorului pentru E28. Asadar, cat de greu e sa pun turbo pe M20?
Stiu un 2.0 cu Le-Jetronic in stare foarte buna. Ii lipsesc niste chestii printre care: radiator, pompa benzina si tobe. Ma gandesc sa-l iau si intr-un viitor apropiat sa-i pun turbina care ramane de la td, turbina reconditionata in ianuarie. Imi vin in minte tot felul de probleme: - merge cutia de la M21 pe M20? - e greu de montat pompa de benzina? Eu cred ca nu-i chiar mare lucru. - daca pun turbina, ce fac cu vacuumurile? Cum isi mai ajusteaza avansul daca nu are vacuum? Cum fac cu servofrana? Pot avea probleme cu vacuumurile si in alta parte? Cam atat deocamdata, mai scriu daca-mi amintesc de ceva. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu ai ce soft sa schimbi. Dar trebuie sa fie o modalitate pentru reglarea avansului. Sunt habarnist in domeniul asta dar pot invata.
Din cate stiu, doua lucruri sunt importante: avansul dinamic si debitul de benzina: debitul il rezolvi din debitmetru, eventual cu injector suplimentar. Dar avansul e beleaua, ca ala regleaza mersul motorului, iar la turbo nu-i chiar de glumit. Stiu cum tacane un avans prost la motor aspirat, la turbo cred ca ar face ca dracu. Nu vreau motronic decat daca pot sa ma joc cum vreau cu hartile. Caz in care imi trebuie ceva aparatura + cunostinte. + alti bani dati pe injectia motronic. Asa ca prefer sa ma joc cu debitmetre si avansuri. Cred ca exista niste distribuitoare (delcouri) cu doua guri de vacuum una pozitiva si una negativa. As putea pune furtun cu presiune din admisie pe cea negativa in asa fel incat sa rezulte cam acelasi lucru ca atunci cand pun vacuum la gura pozitiva? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 01:32 AM |