![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu mai e .
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am cumparat ieri cu bart .multumesc bart. un motor de 3500.blocul este praf garnitura de chiulasa pusa cu silicon rosu.da nu ma speria asta pe mine.avea radiator de ulei cu suport de filtru .instalatie complecta.bucurie mare.interceptorul va avea racitor ulei.dar nu asta e problema .ma gandeam sa pun vibrochenul cu pistoanele astea sa o fac de 3500.ca blocul este identic.acuma ma voi interesa daca merge sa i maresc cilindreea.nu cred ca o sa mearga dar macar ma voi interesa sa vad ce si cum.chiulasa si axa cu came in stare f buna.am zis si eu ca as vrea nu ca este posibil.deci mi ar trebui un diff foarte lung cum este al tau si inca vre o 100 de cai si o sa fie aproape posibil:PP sau macar la 200 sa am si eu 3600 3800 rpm.sau macar 4000 cum aveai tu .ar fi marfa.
This post has been edited by INTERCEPTOR: Sep 18 2007, 09:24 AM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 01:58 AM |