Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW 3.0 S I (E 3) 1972
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Old generation
INTERCEPTOR
nu mai e .
Zom
cam felicitari !!!!

si ar mai cam trebui niste poze cu masina intrega, cam niste detalii de interior (volan, bord, chestii)... o sedinta cam foto, asa cum merita rosioara ta smile.gif
vico
Niiiice. :supz:
Mai multe poze?
cc_seat
BELEA !!! :unibrow:
INTERCEPTOR
o sa mai pun niste poze.pai detalii totul este original inauntru in afara de volan si de moatele de la usa care le am facut eu la strung ca nu puteam se deschid usa cu alea (alunecau).si in rest totul al ei.
INTERCEPTOR
poze mai sunt prin alte locuri.
INTERCEPTOR
Dear Mr Ciprian,

Thank you for your email.

The BMW 3.0 Si VIN 3205845 was manufactured on October 26th, 1972 and
delivered on October 31st, 1972 to the swiss BMW importer MOTAG in
Zürich.
The original colour was Verona, paint code 024.

We hope, this is helpful for you.

Yours sincerely,

BMW Group
Andreas Harz
Mobile Tradition
Group Archives / ST-1
General Archive Services
80788 München
Phone: +49 89 382-68281
Fax: +49 89 382-24765
mailto: andreas.harz@partner.bmw.de
http://www.bmw-grouparchives.de

________________________________________
INTERCEPTOR
poze ca nu erau deloc vad:P
INTERCEPTOR
masina are .....diferential autoblocant 3.45
1st (3.85:1)
2nd (2.08:1)
3rd (1.375:1)
4th (1.00:1)
cutie in 4 trepte
,discuri ventilate fata spate(etrier 4 pistonase fata etrier 2 pistoane spate) servo si nimic mai mult.
4700 lungime
1750 latime
1450 inaltime
1400 kg gata de drum cu rezervorul plin (plin fff rar)
211 km h 0 100 7,8
2985 cmc 200 ps la 5500 sistem d jetronic. injectie multipunct bosch an 1972
67 ps pe 1000 cmc
277 nm la 4300
diametru piston 89 cu 80
viteza piston 14,66 metri pe sec la 5500 rpm
sau produs din 1971-1977, 56172 bucati (total: 32567 3.0S; 20310 3.0Si; 3022 3.3L)
la 7000 rpm cu 255 40 18 in viteza a 4a cu dif 3.45 masina prinde 155.7 mile pe ora.acuma asa a calculat site u cu bmw e 3..cu motorul beton
ionusunt
deci sa inteleg ca a ta masina merge 250kmh?zic asta ca stiu ca motorul tau se aude extrem de frumos.nu am mers din pacate in masina sa vad cum trage...dar stiu ca e beton motoru tongue.gif
INTERCEPTOR
a mea in stadiul actual niciodata.fabrica imi da 218.sau 211 mai exact.u ce e de fabrica pe ea.eu am pus serpii.mot e in viata
si ma gandeam sa pun o cutie 265 si un diferential de 3.07 nu mai zic de 2.98 sau mai mic.ca nu prea ma intereseaza plecatul de pe loc cu scart .de fpat nici astea d eviteza mare
dar mi ar place sa am la 140 in a 5 a 2000 de ture
tongue.gif
acuma cand am fost la mare cu ea aveam 170 la 4000 ture
io's®
QUOTE (INTERCEPTOR @ Aug 3 2007, 04:06 PM) *
dar mi ar place sa am la 140 in a 5 a 2000 de ture

asa ceva mi se pare imposibil... si nici bine nu cred ca e...

eu la baba cu diff 2.93 si cutie 260/6 la 150km/h aveam fix 3000rpm, iar la 200km/h aveam 4100-4200 rpm
cred ca e rezonabil
acum, cutia pe care i-am dat-o lui manole sa o schimbe are rapoartele a4a si a5a la fel, parca difera putin 1-2-3 (sunt putin mai scurte), nu stiu daca se v-a simti diferenta pe treptele inferioere, la 4 si 5 sigur o sa fie la fel
INTERCEPTOR
am cumparat ieri cu bart .multumesc bart. un motor de 3500.blocul este praf garnitura de chiulasa pusa cu silicon rosu.da nu ma speria asta pe mine.avea radiator de ulei cu suport de filtru .instalatie complecta.bucurie mare.interceptorul va avea racitor ulei.dar nu asta e problema .ma gandeam sa pun vibrochenul cu pistoanele astea sa o fac de 3500.ca blocul este identic.acuma ma voi interesa daca merge sa i maresc cilindreea.nu cred ca o sa mearga dar macar ma voi interesa sa vad ce si cum.chiulasa si axa cu came in stare f buna.am zis si eu ca as vrea nu ca este posibil.deci mi ar trebui un diff foarte lung cum este al tau si inca vre o 100 de cai si o sa fie aproape posibil:PP sau macar la 200 sa am si eu 3600 3800 rpm.sau macar 4000 cum aveai tu .ar fi marfa.
INTERCEPTOR
un site cu totul despre masina .

http://www.bmw-e3-club.de/
alex230ro
hmmm daca era blocul bun puteai sa te folosesti de motorul ala sa pui turbo rolleyes.gif
George77
pai si asta dece nu ar putea,merge foarte frumos sa ii pui turbo,numai ca daca vrei sa iti simplifici viata iti trebuie si injectia de la mot cu turbo.
INTERCEPTOR
si asta merge cu turbo .mot asta de 3500 este cam praf la camasi .are santuri sanatoase.singurul lucru bun ar fi sa i iau pistoane de reparatii.da nu se merita.opresc chulasa si pist cu vibrochenul le vand la cineva care are nevoie si arunc blocul.
INTERCEPTOR
ieri am dat jos jantele bbs azi am dat jos volanul momo si schimbatorul facatura cnc.ma asteptam sa mi se para scarbos.dar spre uimirea mea arata inca bine masina.imi e greu sa ma obosnuiesc cu look ul asta old
INTERCEPTOR
new rims poze mai bune pe lumina ca aparatu asta o arde dubios
haifisch
superb biggrin.gif
INTERCEPTOR
poze noi:P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.